مجمع عمومی عادی انجمن قطعه سازان برگزار می شود

پرشین خودرو: 15 شهریورماه جاری، مجمع عمومی عادی انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برپا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، فرهاد به نیا عضو انجمن قطعه سازان ایران، با اعلام این خبر گفت: مجمع مذکور به درخواست 280 عضو انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو و پس از 2.5 سال پیگیری با مجوز از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هدف انتخاب اعضای هیات مدیره و بازرس برگزار خواهد شد.


به گفته وی، تمام انتخابات قبلی انجمن قطعه سازان ظرف 2.5 سال گذشته به دلیل اینکه بدون سیر مراحل قانونی برگزار شده بود با رای دیوان عدالت اداری باطل شده است و باید منتظر برگزاری مجمع در 15 شهریورماه جاری و انتخاب اعضای جدید هیات مدیره این انجمن باشیم.

 

به نیا تاکید کرد: این برای اولین بار است که شاهد یک عزم عمومی از سوی قطعه سازان کشور به منظور تشکیل یک هیات مدیره جوان برای رشد و اعتلای صنعت قطعه سازی هستیم.

 

این عضو انجمن قطعه سازان ایران ادامه داد: تمام قطعه سازان فعال کشور به شرط دارابودن فیش پرداختی 3 سال حق عضویت و یا فیش حداقل 3 ماه آخر پرداخت بیمه تامین اجتماعی کارگران خود اجازه حضور در انتخابات انجمن قطعه سازان را خواهند داشت.

 

وی برخی مشکلات فعلی اعضای انجمن قطعه سازان ایران که در این 2.5 سال رها شده است را شامل چالش در حوزه امور مالیاتی، تامین اجتماعی، موضوعات زیست محیطی و عدم تشکیل کمیته های تحقیق و توسعه، بازاریابی و ... برای صنعت قطعه سازی و قطعه سازان حاضر در آن اعلام کرد.

 

به نیا در پایان مهمترین دستاورد انتخابات 15 شهریورماه را اثبات مشارکت فراگیر و عزم جدی تمام قطعه سازان برای تحقق همدلی، وفاق، پیشرفت و پرهیز از اختلاف و اعتلای این صنعت بزرگ در کشور دانست.

 

یادآور می شود انجمن قطعه سازان ایران دارای 670 عضو واجد شرایط برای حضور در مجمع عمومی عادی 15 شهریورماه خود است و چنانچه یک سوم اعضا در این مجمع و انتخابات آن حضور یابند شاهد شکل گیری هیات مدیره و بازرس این انجمن پس از گذشت بیش 2.5 سال خواهیم بود.

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 59908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha