با کانسپت لاکچری لهستانی‌ها، بدون توقف 850 کیلومتر برانید+تصاویر

پرشین خودرو: شرکت خودروسازی لهستانی "ورشو موتور" با الهام گیری از "پری دریایی" در طراحی خودروی جدید خود، اقدام به رونمایی از کانسپتی لوکس با سیستم محرکی الکتریکی کرد تا این شرکت خودروسازی هم خود را به جرگه خودروسازان دوست دار محیط زیست اضافه کرده باشد.

به گزارش «پرشین خودرو»، ورشو موتور در مورد بخش فنی این خودرو اطلاعات محدودی ارائه کرده که به عنوان نقاط قوت این خودرو به شمار می‌رود. طبق گفته‌های ورشو موتور، برای این ماشین از یک سیستم محرک تمام الکتریکی و همچنین از یک موتور بنزینی احتراق داخلی به عنوان یک ژنراتور (تنها برای تولید برق) استفاده شده است.

در صورت استفاده از باتری‌های این خودرو، می‌توان مسافتی 350 کیلومتری را تنها با یکبار شارژ باتری‌ها طی کرد، ولی اگر باک سوخت ژنراتور را پر کرده باشید و در طول مسیر برای شارژ باتری‌ها از آن کمک بگیرید، می‌توانید محدوده 350 کیلومتری خود را تا زمانی که باک ژنراتور خالی شود، به 850 کیلومتر افزایش دهید.

البته در مرحله اول "ورشو موتور" برای تولید و عرضه این خودروی سدان لوکس تعداد محدود 50 دستگاهی را در نظر گرفته است، ولی طبق گفته‌های شرکت سازنده اگر مشتریان روی خوش به این خودرو نشان دهند، امکان افزایش تولید و عرضه آن وجود خواهد داشت.

استودیو "کادلر" در نزدیکی ورشو لهستان، مکانی است که خودروی کانسپت لهستانی‌ها در آن متولد شده است و برای طراحی ظاهری آن همانطور که گفتیم، از موجود افسانه‌ای "پری دریایی" الگوبرداری شده است که در این خصوص می‌توان طرح "پولک" مانند آن را بر روی درب اتومبیل و بر روی جلوپنجره خودرو مشاهده کرد.

خصوصیات لاکچری این ماشین بیشتر از طراحی خارجی آن، در داخل کابین دیده می‌شود که عناصر چوبی بکار رفته در اقسانقاط کابین، بکارگیری صندلی‌های راحتی، نصب دو نمایشگر بزرگ سقفی و استفاده از یک صفحه نمایشگر 19 اینچی کنسول وسط برای سرنشینان عقب از مهم‌ترین فاکتورهای لاکچری این خودرو به شمار می‌روند.







 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 59937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha