نخستین «کونیخزگ» متفاوت تحویل مشتری آمریکایی شد+عکس

پرشین خودرو: هفته گذشته در مونتری، کونیخزگ نخستین دستگاه از خودروی Agera RS را که برای بازار ایالات متحده ساخته شده بود به خریدار تحویل داد. حالا نیز دوباره در همایش Salon Prive Concours d'Elagance می‌خواهد نخستین تحویل اروپایی این مدل را انجام دهد. اما این کونیخزگ کمی متفاوت با نمونه‌های دیگر است.

به گزارش «پرشین خودرو»، کونیخزگ آگرا RS توسط مالکش به نام نارایا (Naraya) نامگذاری شده است (نام مالک این خودرو نامعلوم است). این خودرو یک مدل خاص از مدل آگرا آر است که تمام بدونه و کابین آن با فیبر کربن آبی رنگ پوشش داده شده است، اما قابل توجه‌ترین بخش آن استفاده از تریم طلایی در این خودرو است. کونیخزگ این خودرو را با هواپیما به ایتالیا انتقال داده است و آن را به دست هنرمند ایتالیایی اتوره بلاستر کالگارو سپرد.

 

وی دو هفته روی این خودرو کارکرد و هر هفته ۶ روز و روزانه ۱۲ ساعت و برای طلاکاری تزئینات این خودرو با طلای ۱۸ عیار به صورت دست ساز صرف کرده است. در کونیخزگ نارایا همچنین از پلاکی برای نام خودرو استفاده شده که با استفاده از ۱۵۵ عدد الماس مصنوعی ساخته شده است. در نهایت محصول نهایی نشان می‌دهد که خودروی یک میلیونر تا چه میزان می‌تواند زرق و برق داشته باشد.

 

کونیخزگ

 

کونیخزگ آگرا RS مجهز به پیشرانه‌ی هشت سیلندر خورجینی تویین توربو است که می‌تواند ۱۱۶۰ اسب بخار قدرت را تولید کند. این خودرو در کاخ Blemheim در آکسفورد شایر در کنار یک دستگاه آگرا وان آبی رنگ که آخرین آگرای تولید شده است، به نمایش در خواهد آمد.

 

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

 

 

 

 

 

 

منبع: زومیت

کد خبر 59979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha