فروش عید تا عید «مدیران» تا پایان شهریور ادامه دارد+جزئیات

پرشین خودرو: شرایط فروش ویژه عید قربان تا عید غدیر خم شرکت مدیران خودرو تا پایان شهریورماه جاری برقرار خواهد بود.

به گزارش «پرشین خودرو»، تمام محصولات مدیران خودرو شامل خودروهای ام.وی.ام 110اس، خودرو خانواده ام.وی.ام 550 ، خودرو ام.وی.ام 315 اسپرت و آخرین محصول رونمایی شده مدیران خودرو یعنی ام.وی.ام ایکس 33 اس در این طرح با شرایط ویژه فروش اقساطی منعطف عرضه می شود.


در این طرح برای خودرو ام.وی.ام 110 اس پیش پرداخت 20 درصد معادل 6 میلیون و با نرخ بهره اقساط 16درصد در نظر گرفته شده است.


برای خودرو اخم.وی.ام 550 که بعنوان یک خودرو خانواده نیز مطرح می‌شود پیش پرداخت 25 درصدی معادل 13 میلیون تومان با نرخ بهره 14 درصد در نظر گرفته شده است.


همچنین برای آخرین سری معرفی شده خودرو ام.وی.ام 315 اسپرت که با اضافه شدن امکاناتی چون صفحه نمایش 7 اینچی لمسی و کیت بدنه اسپرت جوان پسندانه تر شده است پیش پرداخت 9.5 میلیون تومانی و اقساط 12 ماهه با نرخ بهره 10 درصد تعیین شده است.


در نهایت آخرین محصول معرفی شده مدیران خودرو یعنی ام.وی.ام ایکس33 اس که بعنوان نسل سوم این مدل نیز به بازار خودرویی عرضه شده است، هموطنان می توانند با پرداخت 27 میلیون تومان پیش پرداخت و اقساط 12، 18، 24 و 30 ماهه از مزایای خرید این کراس اور شهری بهره مند شوند.


علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت رسمی مدیران خودرو به آدرس www.mvmco.ir و یا مراجعه به نمایندگی های شرکت مدیران خودرو در سراسر کشور از دیگر شرایط فروش منعطف اقساطی این طرح مطلع و از آن بهرمند شوند.

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.
کد خبر 60232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha