کد خبر 60243
۲۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰
ایران مقصد گردشگری ارزان انگلیسی‌ها

پرشین خودرو: مدیر سایت پروازهای ارزان در انگلیس گفت: «آمارهای ما نشان می دهد که ایران مجددا به فهرست برگشته و پس از امارات دومین مقصد گردشگری به صرفه برای سفر در انگلیس محسوب می شود.»

به گزارش «پرشین خودرو» به نقل از ایندیپندنت، در حالی که ایرلاین های معتبر بین المللی در حال ایجاد خطوط پروازی جدید به مقصد ایران هستند، سارا مارشال به دنبال بررسی این مسئله است که چگونه کشوری که زمانی از روی رادار شرکت های هوایی دنیا حذف شده بود، در حال بازگشت به فهرست مقصد های سفرهای گردشگری است.

ایران سال ها در فهرست مقصد های هوایی حضور نداشت، اما تصمیم بریتیش ایرویز تصمیم گرفته که پروازهای خود به مقصد این کشور را به عنوان یکی از داغ ترین مقصدهای گردشگری سال 2017 مجددا برقرار نماید.

اندرو شلتون، مدیر سایت پروازهای ارزان در انگلیس گفت: «آمارهای ما نشان می دهد که ایران مجددا به فهرست برگشته و پس از امارات دومین مقصد گردشگری به صرفه برای سفر در انگلیس محسوب می شود.»

«اکنون که بریتیش ایرویز به ایران برگشته، ایرلاین های دیگر هم باز خواهند گشت. ایرفرانس هم از آوریل امسال پروازهای خود به مقصد ایران را از سر گرفته و قیمت پروازها به ایران ممکن است باز هم پایین بیاید.»

پروازهای بریتیش ایرویز از تهران به لندن، زمستان امسال به صورت هر روزه خواهد بود.

بازگشایی سفارت ایران در لندن، لغو تحریم ها و لغو توصیه عدم سفر به ایران در اوایل امسال موجب افزایش رزرو پروازها به مقصد ایران شده است.

موسسه جی ادونچرز، که تور 14 روزه ایران گردی را با قیمتی 1599 تا 1889 پوندی به مشتریانش پیشنهاد می دهد، گزارش داده که تعداد فروش بلیط های این تور نسبت به سال گذشته 200 درصد رشد داشته است.

راشل واسر، مدیر تورهای بین المللی این شرکت گفت: «مساجد فوق العاده، تاریخ متنوع و میهمان نوازی بی رقیب» برگ های برنده این کشور (ایران) هستند.

فاطمه، مسئول تورهای گردشگری ایران در موسسه مسافرتی اوانوس گفت: «این بر کسی پوشیده نیست که تعدادی از کشورهای همسایه ایران دارای درجا ت مختلفی از بی ثباتی هستند، اما ایران به خودی خود مکان بسیار امنی است و هیچ دلیلی ندارد که گردشگران فکر کنند رفتن به این کشور تهدیدی را متوجه آنها می کند.» وی افزود، با توجه به افزاش تعداد گردشگران، چالش اصلی در ایران تامین نیاز گردشگران به اتاق خالی در هتل ها است.

 

 

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

 

کد خبر 60243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha