کد خبر 60345
۳۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱
آغاز طرح ویژه ترافیکی پلیس‌راهور

پرشین خودرو: رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اعلام آغاز طرح ترافیکی ویژه پلیس راهور پایتخت از صبح امروز، از مشارکت ۱۰۰درصدی نیروهای پلیس راهور و ایمن‌سازی معابر حاشیه ۵۰۰ مدرسه در این طرح خبر داد.

به گزارش «پرشین خودرو»، سرهنگ مراد مرادی با اشاره به فرارسیدن جشن شکوفه‌ها و بازگشایی مدارس برای دانش‌آموزان اول دبستان اظهار کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با توجه به سال تحصیلی جدید که از امروز با حضور دانش‌آموزان کلاس اولی آغاز می‌شود، برنامه ویژه‌ای را تدارک دیده که با مشارکت تمام همکاران ما تا 15 مهر ادامه خواهد داشت.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با تأکید بر آماده‌باش تمامی نیروهای پلیس راهور پایتخت تا 15 مهر ماه ادامه داد: به‌دنبال تدابیر اتخاذشده مقرر شد تا تمامی همکاران پلیس راهور پایتخت اعم از ستادی و اداری نیز در این طرح مشارکت داشته و پلیس با آمادگی 100درصدی، تمهیدات ترافیکی سال تحصیلی جدید را اجرایی خواهد کرد.

وی گفت: در این طرح همکاران ما در مقابل تمامی مدارسی که در معابر اصلی قرار گرفته‌اند شناسایی شده و مأموران پلیس استقرار کاملی در برابر این مدارس خواهند داشت.

مرادی اضافه کرد: همچنین با مشارکت شهرداری مناطق 22گانه پایتخت، نسبت به ایمن سازی معابر مقابل 500 مدرسه از جمله نصب علائم و خط‌کشی خیابان‌ها اقدام شده است.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر این موارد کارشناسان پلیس راهور تهران بزرگ با همکاری و هماهنگی مسئولان آموزش و پرورش مناطق، نسبت به ارائه آموزش‌های ترافیکی به دانش‌آموزان اقدام خواهند کرد.

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 60345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha