کد خبر 60350
۳۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴
پایان مرحله ارشادی طرح L.E.Z

پرشین خودرو: رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از اجرای طرح L.E.Z در محدوده طرح زوج و فرد و صدور جریمه قطعی به دنبال پایان مهلت ارشادی این طرح از ابتدای مهر ماه خبر داد.

به گزارش «پرشین خودرو»، سردار سید تیمور حسینی با اشاره به در پیش‌رو بودن زمان اجرای طرح کاهش آلایندگی موسوم به طرح L.E.Z، اظهار کرد: برابر تدابیر اتخاذ شده و بر اساس اعلام آمادگی برای اجرای طرح موسوم به L.E.Z، از روز پنجشنبه اول مهرماه، این طرح در سراسر محدوده زوج و فرد اجرایی خواهد شد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: در این طرح، دوربین‌های مستقر در داخل و محدوده طرح زوج و فرد، خودروهایی که فاقد معاینه فنی معتبر بوده را شناسایی کرده و به صورت الکترونیکی اعمال قانون می‌کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر حدود 160 دوربین در ورودی و خروجی محدوده زوج و فرد، تردد خودروها در این محدوده را کنترل می‌کنند و علاوه بر این دوربین‌ها، تعدادی دوربین در داخل این محدوده نیز بر تردد خودروها در این محدوده نظارت الکترونیکی دارند.

به گفته رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، در نیمه دوم شهریور ماه دوربین‌های محدوده زوج و فرد خودروهای فاقد معاینه فنی که مبادرت به ورود به محدوده طرح زوج و فرد کرده بودند را به صورت ارشادی جریمه کرده بود که از ابتدای مهرماه، با توجه به اطلاع‌رسانی‌های انجام شده و اتمام مهلت مقرر به خودروهای فاقد معاینه فنی، این طرح از حالت ارشادی خارج و برای خودروی متخلفینی که فاقد معاینه فنی مجاز هستند جریمه قطعی صادر می‌شود.





 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.















منبع: تسنیم

کد خبر 60350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha