کد خبر 60369
۳۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷
645 کشته در تصادفات 30 روز

پرشین خودرو: رئیس پلیس راه راهور ناجا با اشاره به آمار تلفات جاده ای شهریور ماه گفت: تا روز گذشته 645 نفر در صحنه تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست دادند و 7100 نفر مجروح شدند.

به گزارش «پرشین خودرو»، سرهنگ حمیدی رئیس پلیس راهور کشور گفت: از ابتدای شهریور تا دیروز 645 نفر در صحنه تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست دادند و 7100 نفر مجروح شدند که این تعداد در مقایسه با زمان مشابه آن در سال گذشته 4 درصد کاهش داشته، اما باز هم میزان قابل توجهی است.

وی افزود: بیشترین تصادفات به دلیل سرعت و شتاب بالا، سبقت غیرمجاز که بیشتر منجر به تصادفات رخ به رخ می‌شود، رانندگی با خستگی و خواب‌آلودگی و عدم استراحت کافی قبل سفر و در طول سفر رخ داده است.

سرهنگ حمیدی تصریح کرد: لذا با توجه به اینکه امروز روز آخر تابستان است و دو روز دیگر از تعطیلات باقی است، از تمام هموطنان می خواهیم تا نکات ایمنی را در سفرهای خود لحاظ کنند تا سلامت همه مسافران جاده ای تضمین شود و پلیس هم شاهد کاهش آمار تلفات در این سه روز اخیر شود.

رئیس پلیس راهور کشور خاطرنشان کرد: حجم ترددها در این سه روز افزایش زیادی خواهد داشت و شعار همیشگی ما دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است خواهد بود.

وی ادامه داد: به همین خاطر مجددا توصیه ما این است که در بازگشت از سفر شتاب و عجله را کنار گذاشته و رانندگی ایمن و مطمئنی در این روزها داشته باشند. بهترین کمک‌کننده به کاهش حوادث جاده‌ای خود رانندگان و سرنشینان خودور هستند.

سرهنگ حمیدی گفت: تعداد زیادی از خودروهای سواری و حمل و نقل عمومی در این مدت به پارکینگ‌های پلیس راه منتقل شدند.

 

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

 

 

 

منبع: فارس

کد خبر 60369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha