کد خبر 60491
۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹
رونمایی از 3نماد جام‌جهانی روسیه

پرشین خودرو: فدراسیون فوتبال روسیه از سه نماد رقابت‌های جام جهانی 2018 رونمایی کرد. نمادهایی که قرار است با نظر مردم در نهایت یکی از آنها انتخاب شود.

به گزارش «پرشین خودرو» و ‌به نقل از خبرگزاری ورزش روسیه، جام جهانی 2018 روسیه کمتر از 2 سال دیگر آغاز می‌شود و 32 تیم برتر جهان باید در پهناورترین کشور جهان با هم رقابت کنند.

در فاصله زمانی کمتر از دو سال تا شروع جام جهانی، فدراسیون فوتبال روسیه از سه نماد نهایی برای این رقابت‌ها رونمایی کرد. سه نمادی که قرار است یکی از آنها به عنوان نماد اصلی جام جهانی روسیه انتخاب شود.

یک گربه، یک ببر و یک گرگ، سه نمادی هستند که به نوعی نشان دهنده فرهنگ و جغرافیای کشور روسیه و مناطق سیبری این کشور محسوب می‌شود. یکی از این سه نماد با رای کاربران اینترنتی به عنوان نماد جام جهانی روسیه انتخاب خواهد شد. نمادی که قرار است با رای مردم این کشور انتخاب شود و یک بار دیگر به طور رسمی اعلام خواهد شد.

روسیه بعد از انتخاب به عنوان میزبان جام جهانی ۲۰۱۸ در کنگره گواتمالا که سال ۲۰۱۰ برگزار شد، مراحل میزبانی جام جهانی را به خوبی پشت سر گذاشته است. انگلیس، پرتغال-اسپانیا و هلند - بلژیک نیز خواستار کسب میزبانی در جام جهانی ۲۰۱۸ بودند.

روسیه ۱۱ شهر را برای میزبانی جام جهانی انتخاب کرده است. شهرهای مسکو، سن پترزبورگ، سوچی، کازان، سارانسک، کارینگار، بولگارد، روستف، نیژنی، یکاترینگ و سامارا این شهرها هستند.

بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نیز از ۱۴ ژوئن تا ۱۵ جولای در کشور روسیه برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 60491

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha