کد خبر 60560
۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۳
615 اسب بخار با تیونینگ ب ام و M4 GTS

پرشین خودرو: جی پاور از مدل جدید M4 GTS رونمایی کرده است که قدرتی معادل ۶۱۵ اسب بخار دارد.

به گزارش «پرشین خودرو»، جی.پاور از مدل جدید M4 GTS خود با قدرتی باور نکردنی رونمایی کرد و مدعی شده است که این مدل قدرتی کم‌تر از ۶۱۵ اسب بخار نخواهد داشت. این هیولای جدید جی پاور توجه بسیاری از خبرها را در جهان به خود جلب کرده است.

بی ام و M4 GTS به تنهایی و بدون کمک تیونرها ماشین بسیار قدرتمندی است. پیشرانه‌ی S55 این خودرو که مجهز به سیستم تزریق آب (Water injection) است می تواند ۵۰۰ اسب بخار قدرت و ۶۰۰ نیوتون متر گشتاور را تولید کند. به لطف وزن کم، این خودرو می تواند در عرض ۳.۸ ثانیه سرعت خود را از حالت سکون به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند و حداکثر سرعت آن نیز به ۳۰۵ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. بی ام و ادعا می‌کند که این حداکثر سرعت، به دلایل ایمنی به صورت الکترونیکی محدود شده است.

 

بی ام و

 

با وجود چنین مشخصاتی قطعا از کاری که جی پاور بر روی این خودرو انجام داده است شگفت زده خواهید شد. از آن‌جایی که این تیونر به خاطر قدرت بسیار بالای محصولاتش مشهور است در این مورد نیز توانسته قدرت این خودرو را به میزان ۱۱۵ اسب بخار افزایش دهد. گشتاور تولیدی توسط پیشرانه نیز به رقم ۷۶۰ نیوتون متر افزایش یافته است، برای مقایسه، این گشتاور از گشتاور تولیدی توسط پیشرانه‌ی S63 مورد استفاده در مودل های X5 M و X6 M بیشتر است.

اگر فکر می کنید که تمام این قدرت و گشتاور نتیجه‌ی انجام تغییرات در ECU است سخت در اشتباهید. مردان جی پاور اقدام به نصب یک دست توربوشارژر جدید و همچنین یک سیستم اگزوز جدید در این مدل کرده اند تا جریان هوای پیشرانه را بهبود بخشند. به گفته‌ی جی پاور نتیجه‌ی این کارها توانسته شتاب صفر تا صد کیلومتر بی ام و M4 را به ۳.۶ ثانیه برساند. چنین شتابی، بی ام و M4 را در رده‌ی سوپر اسپرت‌ها قرار داده است، با این وجود برای استفاده از این قدرت نیاز است تا خودرو چسبندگی خوبی نیز به سطح زمین داشته باشد. در پایان شما را به دیدن ویدئوی معرفی این خودرو دعوت می‌کنیم.

 

 

 

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 60560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha