با جک S5 به استقبال پاییز بروید+جزئیات فروش

پرشین خودرو: کرمان موتور با توجه به استقبال خوبی که از خودروی جکS5 شده است در بخشنامه فروش مهرماه خود سعی کرده است تنوع فروش مناسبی را ارائه دهد.

به گزارش «پرشین خودرو» فروش شاسی بلند جک توسط کرمان موتور برای ماه مهر نیز در دستور کار قرار گرفته است.


براساس اعلام کرمان موتور جک S5 به دو صورت دستی و اتوماتیک به بازار عرضه و خواهد شد که در مورد گیربکس اتوماتیک قیمت مصوب این خودرو 939 میلیون ریال و مدل فروش دو مرحله ای است.


شما در مرحله اول با پرداخت 450 میلیون ریال می توانید ثبت نام را انجام داده و مابقی هزینه را همزمان با صدور دعوت نامه واریز نمایید.


تخفیف خرید نقدی برای شما 130 میلیون ریال و سود مشارکت 20 درصد خواهد بود که البته در صورت انصراف شما از خرید این سود به 15 درصد تقلیل می یابد.


زمان تحویل شاسی بلند اتوماتیک جک بهمن ماه 95 اعلام شده است.


اما اگر شما ترجیح می دهید جک S5 دستی را برانید باید به شما اعلام کنیم که این خودرو در 15 روز ابتدایی مهرماه قرار است با قیمت 819 میلیون ریال به بازار عرضه شود و کرمان موتوری ها برای این مدل خودروی خود 3 مدل نقدی و اقساطی خرید را به شما پیشنهاد می دهند.


در مدل نقدی شما با پرداخت 450 میلیون ریال ثبت نام اولیه خود را انجام داده و مابقی پول خودرو را در هنگام صدور دعوتنامه واریز خواهید کرد.


در مدل بعدی شما این 450 میلیون ریال را در 5 مرحله واریز خواهید کرد یعنی ابتدا 150 میلیون ریال و در 3 قسط 1 ماهه 100 میلیون ریال به کرمان موتوری ها پرداخت می نمایید. مرحله پنج یا همان مرحله تسویه حساب نیز همزمان با صدور دعوتنامه اتفاق خواهد افتاد.


تحویل خودرو در هر دو روش نقدی بالا در بهمن ماه انجام و سود مشارکت شما 20 درصد خواهد بود.


در روش اقساطی خرید جک S5 معمولی شما ابتدا باید 409 میلیون و 500 هزار ریال پرداخت و مابقی هزینه را در اقساط 12 یا 24 ماه پرداخت نمایید.


به گزارش پرشین خودرو، زمان تحویل خودروی شما فروردین 96 و اولین چک شما در خرداد ماه پاس خواهد شد.












 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.



 

کد خبر 60575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha