«رنو تلیسمان» بصورت قطعی فروخته می شود

پرشین خودرو: عرضه محصول «رنو تلیسمان» در بازار از اوایل هفته آتی(10مهرماه جاری) بصورت فروش قطعی آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، جمشید حسینی مدیرعامل نگین خودرو نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران، با اعلام این خبر گفت: این خودرو در مدل پایه 164 میلیون تومان و رنو تلیسمان فول آپشن 179 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.


وی که در حاشیه مراسم رونمایی از "رنو تلیسمان" در تالار وحدت تهران سخن می گفت، اظهار داشت: این محصول مدرن ترین اتومبیل سدان چهار درب نگین خودرو است که به بازار ایران معرفی و عرضه می شود.
 


حسینی که در این مراسم از سوی مدیران شبکه و خدمات پس از فروش نگین خودرو همراهی می شد، تصریح کرد: تا پایان سال 2017 میلادی 50 مرکز خدمات پس از فروش نگین خودرو در سراسر کشور به زیر بار خدمات دهی به محصولات رنو در ایران خواهد رفت.


به گفته مدیرعامل نگین خودرو، در موضوع خدمات و شبکه خدمات پس از فروش شاهد سرمایه گذاری مستقیم نماینده رنو فرانسه در برخی استان های کشور هستیم تا خدماتی مطمئن و منطبق با استانداردهای رنو به خریداران رنو در ایران ارائه شود.


وی همچنین از برنامه ریزی نگین خودرو برای راه اندازی بزرگترین و مجهزترین مرکز فروش و خدمات پس از فروش رنو در خاورمیانه و در ایران خبر داد.


حسینی در پایان و در خصوص اینکه نماینده رنو برنامه ای برای ورود خودروی زیر 50 میلیون تومان به بازار داخلی دارد یا خیر؟ خاطرنشان کرد: در حال حاضر نمی توان خودرویی در کلاس جهانی و با تعرفه های فعلی به قیمتی کمتر از 50 میلیون تومان وارد کشور کرد و این موضوع بیشتر باید در حوزه متولیان تولید خودروهای رنو در ایران پیگیری شود.

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 60576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha