انسجام و اتحاد؛ تنها راه برون رفت صنعت قطعه سازی از وضع موجود

پرشین خودرو: صنایع قطعه سازی و خودروسازی برای دستیابی به اهداف تعیین شده هیچ راهی جز افزایش تعامل با یکدیگر ندارند.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، انتخابات اخیر در انجمن قطعه سازان ایران بعد از بارها تعویق و تعلیق در حالی به سرانجام رسید که خبری از اعضای سابق هیات مدیره در جمع منتخبان جدید نیست.


مشکلات موجود در صنعت قطعه سازی بر کسی پوشیده نیست و شاید با انتخاب هیات مدیره جدید که به گفته خودشان با حضور حداکثری اعضا محقق شده است بتوان برای این مشکلات تدبیری جدید اندیشید.


در میان اعضای جدید هیات مدیره چهره های جدید بسیار دیده می شوند و شاید همین فکرهای جدید موجب شده است تا کارشناسان به بهتر شدن وضع صنعت قطعه سازی با امید بیشتری فکر می کنند.


سهیل یزدانبخش از آن دسته قطعه سازانی است که فکرهای خوبی برای حل مشکلات اخیر این صنعت در ذهن دارد.

 

وی از اعضای جدید هیات مدیره انجمن قطعه سازان ایران در گفت وگو با خبرنگار «پرشین خودرو»، با بیان این مطلب گفت: صنعت قطعه سازی و خودروسازی در حال حاضر نیاز به یک انسجام دارند یعنی یک اتحاد در قطعه سازی و خودروسازی برای انجام کارها باید به وقوع بپیوندد.


یزدانبخش ادامه داد: در انتخابات جدیدی که برای انجمن قطعه سازان برگزار شد 400 قطعه ساز حضور داشتند که رقم بی نظیری بود و من امیدوارم که روز به روز قطعه سازان بتوانند با نزدیک شدن به یکدیگر انسجام خود را بیشتر کنند.


این عضو انجمن قطعه سازان کشور تاکید کرد: مشکلات صنعت قطعه سازی باید با برنامه ریزی مناسب مرتفع شود و تنها یک برنامه منسجم برای کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت می تواند موثر باشد.


وی با اشاره به برخی از انتقادات بر کیفیت محصولات نهایی و نقش قطعه سازان در تولید این نوع محصولات گفت: اینکه تقصیر چه کسی است یا اینکه اساسا قطعه ساز مقصر است یا نه در جای خودش می تواند مهم باشد اما موضوعی که نباید فراموش کنیم اینکه حق مصرف کننده در این موضوعات از میان نرود و حق همیشه با مشتری است.


یزدانبخش خاطرنشان کرد: مشکلات فعلی صنعت قطعه سازی و به طبع آن صنعت خودروسازی با کمی کار کارشناسی و مذاکره بین طرفین قابل حل شدن است و وضعیت زیاد وخیم نیست که نشود برای آن راه حلی پیدا کرد.


 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.
کد خبر 60652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha