مدیرعامل ایران خودرو: در کار با هیچ کس تعارف ندارم

پرشین خودرو: در مدت ماموریتم در ایران خودرو فشارهای بسیاری را تحمل کرده اما عرصه را خالی نکرده ام.

به گزارش «پرشین خودرو»، هاشم یکه زارع مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از همه چیز سخن گفت تا به کروز و قطعه سازان رسید.


وی در مورد کروز گفت: این مجموعه همیشه به عنوان یک یار همراه ایران خودرو بوده و به هیچ عنوان مانند بار اضافه به آن نگاه نمی کنیم. اما بر روی یک نقطه با هیچ کسی تعارف نداریم و آن هم رعایت حوزه و حریم کاری است یعنی وقتی کسی سپر ساز است نباید در حوزه تولید گیربکس نیز ورود کند و این برای کروز هم صادق است.


یکه زارع در مورد همکاری با قطعه سازان تصریح کرد: در این 3 سالی که به عنوان مدیرعامل ایران خودرو فعالیت داشتم سعی خود را کردم تا با قطعه سازان تعامل خوبی بر قرار شود البته فشار از سوی ایشان بسیار است اما من مدیر مستقلی هستم.


مدیرعامل ایران خودرو اضافه کرد: بزرگ شدن قطعه سازان خوب است به شرط اینکه موجب بهبود فعالیت سایر قطعه سازان شود و تاثیرش منفی نباشد.


نماینده خاص معنی ندارد

یکه زارع در مورد نمایندگی های فروش محصولات ایران خودرو نیز گفت: از زمان آغاز مدیریت بنده سعی کردیم تا بین نمایندگی ها با عدالت برخورد شود و این نباشد که تنها چند نماینده خاص مجوز فروش داشته و مابقی بیکار باشند.

وی ادامه داد: با دیدگاه جدید سهم نمایندگی ها از سبد خودرویی ایران خودرو با توجه به توانشان مشخص می شود و این فرصت برای همه آنها ایجاد خواهد شد تا از مدل های فروش شرکت استفاده کنند و سپس اگر خودشان راغب نبودند، سهمشان را بین سایرین تقسیم می کنیم.


ایران خودرو مشتری را صاحب خود می داند!

مدیرعامل ایران خودرو در مورد سطح رضایتمندی مشتریان از محصولات این شرکت گفت: برخی از مشکلاتی که موجب آزردگی مردم می شود سال هاست که در بدنه کاری وجود داشته و با 6 ماه تغییر رویکرد نمی توان آن ده ها سال را درست کرد و اصلاح امور زمان بر است.


وی افزود: ما مشتری را صاحب خود می دانیم و در این مدت سعی کرده ایم بهترین کیفیت را به ایشان تحویل دهیم و شاید جالب باشد که بدانید در سال 94 تعداد خودروهای تعویض شده چندین برابر 5 ساله گذشته بوده که نشان از تغییر نگرش دارد.


پروژه X502 در راه است

هاشم یکه زارع در مورد تحقیق و پژوهش در شرکت ایران خودرو و خروجی این تحقیقات گفت: در دهه های گذشته مرکز تحقیقات ایران خودرو بنا نهاده شد که سمند اولین ثمره آن بود اما به یکباره کار تحقیقات در یکجا ساکن ماند و هیچ خروجی نداشت اما امروز می توانم این خبر را بدهم که دومین و سومین خروجی این مرکز بزودی معرفی می شود.


وی از دنای جدید به عنوان یکی از این خروجی ها نام برد و افزود: از نگاه من یکی از بهترین خروجی های این مرکز پروژه X502 است که در یک ماه آینده رونمایی می شود.

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 60662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha