امکان خرید جک J5 تنها با پرداخت 15 میلیون تومان

پرشین خودرو: شرکت کرمان موتور برای خودروهای پر فروش خود شرایط فروش جدیدی را اعلام کرده است.

به گزارش «پرشین خودرو»، شرکت کرمان موتور در جدیدترین بخشنامه فروش خود محصول جک J5 اتوماتیک و معمولی را با قیمت 629 و 539 میلیون ریال پیش فروش کرده است.


برای جک J5 معمولی شما تنها باید 150 میلیون ریال پرداخت نمایید تا ثبت نام شما انجام شود و در ادامه همزمان با صدور دعوت نامه مابقی پول خودرو باید پرداخت شود.


برای پرداخت بخشی از هزینه ها کرمان موتوری ها به شما 250میلیون ریال تسهیلات پرداخت می کنند تا کمی از بار هزینه ای شما کم شود اما؛ شما این تسهیلات را باید در اقساط 8 تا 36 ماهه باز پرداخت کنید.


تحویل خودرو در دی ماه سال جاری و سود مشارکت 21 درصد تعیین شده است البته در صورت پشیمانی از خرید مبلغ 15 درصد به شما تعلق خواهد گرفت.


گفتنی است اگر شما چک های خود را به صورت 3 ماهه صادر بفرمایید اولین پرداخت شما در 25 اسفند انجام خواهد شد.


شرایط فروش جک J5اتوماتیک کمی انعطاف بیشتری دارد و شما در 3 مدل می توانید برای خرید این خودرو اقدام نمایید. در مدل اول شما می توانید مبلغ 629 میلیون ریال را در دو مرحله پرداخت کرده و خودروی خود را در دی ماه تحویل بگیرید.


برای آغاز ثبت نام شما باید مبلغ 200 میلیون ریال واریز کرده و و ما بقی پول را در هنگام صدور دعوتنامه پرداخت نمایید. البته شما می توانید یک تسهیلات 300 میلیون ریالی نیز از کرمان موتور دریافت کرده و در 24 یا 36 ماه این مبلغ را بازگردانید.


سود مشارکت شما در این مدل خرید 20 درصد و نخفیف خرید شما 30 میلیون ریال تعیین شده است.


کرمان موتور یک روش دو مرحله ای دیگر نیز برای فروش جک J5 اعلام کرده است که بر این اساس شما می توانید در ابتدا همان 200 میلیون ریال مدل قبل را پرداخت کرده و مابقی را همزمان با صدور دعوتنامه .اریز نمایید اما در روش فوق همان 333 میلیون ریال تسهیلات نیز به شما تعلق خواهد گرفت اما برای بازپرداخت آن شما تنها 8 ماه فرصت دارید تا در چک های 2 ماهه و با مبلغ 75 میلیون ریال کل وام گرفته شده را تسویه نمایید.


تحویل خودرو در بهمن ماه 95 انجام می شود و سود تسهیلات برای این مدل فروش 20 درصد در نظر گرفته شده است.


در روش سوم فروش جک J5 اتوماتیک پرداخت اولیه کمی منعطف تر بوده و شما می توانید با پیش پرداخت های 220، 251 و 283 میلیون ریالی ثبت نامه اولیه خود را انجام داده و مابقی هزینه خرید خودرو را در اقساط 12 تا 36 ماهه پرداخت نمایید.







 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 60690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha