کد خبر 60712
۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲
لغو محدودیت اپل استور برای ایران

پرشین خودرو: ساعاتی پیش اپل محدودیت های اعمال شده برای کاربران در استفاده از App store را لغو کرد.

به گزارش «پرشین خودرو» به نقل از کلیک،برای همه‌ی شما تا کنون پیش آمده است که بخواهید برنامه‌ای را از روی اپ استور آیفون دانلود کنید، اما همواره با پیغام عدم دسترسی مواجه شده‌اید.

البته تنها یک راه برای دسترسی به اپ استور وجود داشت و آن استفاده از VPN بود. اما ظاهرا این محدودیت برداشته شده و امکان دانلود نرم افزارها از روی اپ استور برای ایرانیان نیز مقدور شده است! برای این کار تنها کافی است یک اپل آی‌دی برای خود ساخته و سپس وارد اپ استور شوید.

اپ استور سرویس اپل برای دانلود و آپدیت کردن اپلیکیشن های مختلف است مدتی بود که به دلیل تحریم ها و محدودیت های اعمال شده علیه ایران، کاربران ایرانی نمی توانستند به طور مستقیم و با استفاده ار ip های ایران به اپ استور متصل شوند و با ارور ۱۰۰۹ روبرو می شدند یا اینکه گردونه دانلود تا ابد طول می کشید!

بنابراین کاربران نمی توانستد به آسانی به نصب و یا آپدیت کردن اپلیکیشن های خود بپردازند. اما حالا این محدودیت ها از طرف اپل لغو شده اند و کاربران ایرانی نیز می توانند همانند دیگر کاربران دنیا، به اپ استور متصل شده و به راحتی از آن استفاده کنند.

هم اکنون در اوراکل،رایتل صبا نت و پارس انلاین و GPRS ایرانسل،مبین نت،مخابرات،شاتل(بعضی از مناظق هنوز مشکل دارد) مشکل دانلود برطرف شده است.






 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 60712

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha