کد خبر 60760
۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲
ادامه تغییرات در برنامه محبوب «تاپ گیر»

پرشین خودرو: پس از اجرای نا مناسب اوانز در فصل بیست و سوم برنامه تخت گاز و از دست رفتن بسیاری از بینندگان این برنامه، تغییرات در میزبانی این برنامه رخ داده است.

به گزارش «پرشین خودرو»، زومیت نوشت: پس از اعلام خروج کریس اوانز (Chris Evans) از برنامه‌ی تخت گاز (Top Gear) قابل پیش‌بینی بود که اگر مت له‌بلانک (Matt LeBlanc)  برای فصل ۲۴ بازگردد، موفقیت این برنامه به نوعی تضمین شده است. این میزبان آمریکایی حداقل برای دو سال میزبان برنامه سابقا محبوب تخت گاز خواهد بود. به گفته BCC له‌بلانک قراردادی برای دو فصل به عنوان میزبان این برنامه با بی‌بی‌سی امضا کرده است.

 

topgear

 

مارک لنسی (Mark Linsey) مدیر استودیو بی‌بی‌سی معتقد است که طنز له‌بلانک، عشق به خودرو و گرمی او نمایش بزرگی را برای بینندگان تخت گاز رقم خواهد زد.

له‌بلانک برای میزبانی این برنامه تنها نخواهد بود و کریس هریس (Chris Harris) و رولی رید (Rory Reid) با حضور منظم ادی جردن (Eddie Jordan)، سابین اشمیت (Sabine Schmitz) و استیگ (Stig) نیز حضور دارند. در حالی که ما می‌دانیم تخت گاز کسی را جایگزین اوانز نخواهد کرد و این به نظر می‌سد که مدیران به این نتیجه رسیده‌اند که برنامه به تقلید از سه میزبان قدیمی همچون کلارکسون، هاموند و می، بیشتر خوش‌آیند طرفداران است.

 

topgear

 

علاوه بر پیوستن منظم هریس و رید به له‌بلانک برای میزبانی این برنامه محبوب، این دو کار خود را در برنامه Extra Gera که از شبکه ۳ بی‌بی‌سی پخش می‌شود، ادامه خواهند داد. در مورد این‌که هریس به هنرنمایی در Chris Harris Drives برای سایت تخت گاز (topgear.com) ادامه خواهد داد یا نه، چیزی گفته نشده، اما خبر پیوستن او به برنامه اصلی تخت گاز به وسیله توئیترش تایید شده است.

 

topgear

 

هنگامی که اوانز پس از ۲۴ ساعت از پخش آخرین قسمت از فصل بیست و سوم تخت گاز، از ادامه کار در این برنامه استعفا کرد، درباره‌ی این‌که چه کسی میزبانی این برنامه سابقا محبوب را بر عهده خواهد گرفت دچار سردرگمی شده بودیم. فصل ۲۳ تخت گاز با مجری‌گری او نتوانسته بود مخاطبان را جذب و یا حتی حفظ کند.

گزارش‌ها نشان می‌داد که رفتار سرد اوانز، عدم ارتباط خوب با دیگر میزبانان و سرزنش همکاران این کار را برای او نامناسب کرده بود. تخت گاز امیدوارد است با له‌بلانک در صدر سکان هدایت این برنامه محبوب، بتواند بینندگان قدیمی و از دست رفته را بازگرداند.

لازن به ذکر است بیست و چهارمین فصل از تخت گاز سال آینده به کانال ۲ بی‌بی‌سی  باز خواهد گشت. این در حالی است که به صورت طبیعی  انتظار می‌رود تغییراتی چند در نحوه برگزاری این برنامه را داشته باشیم؛ برنامه‌ای که باید با گرند تور کلارکسون، هاموند و می شاخ‌به‌شاخ شود.

 

 

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.
کد خبر 60760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha