تلاش برای عرضه ام.جی ٣٦٠ با قیمتی كمتر از ٨٠ میلیون

پرشین خودرو: مدیرعامل گروه صنعت خودرو آذربایجان از تلاش این گروه صنعتی برای عرضه ام.جی٣٦٠ به قیمتی كمتر از ٨٠ میلیون تومان خبر داد.

ناصر نقدی در گفت وگو با خبرنگار «پرشین خودرو»، با اعلام این خبر اظهار داشت: محصول ام.جی٣٦٠ نسل بعدی ام.جی٣٥٠ است كه پیش تَر وارد ایران شده بود و ما تصمیم داریم قیمت ام.جی٣٦٠ را نزدیك به نسل قبلی آن تعیین و عرضه كنیم.


به گفته مدیرعامل گروه صنعت خودرو آذربایجان، تلاش می شود كه محصول تولیدی ام.جی٣٦٠ در ایران با قیمتی كمتر از ٨٠ میلیون تومان عرضه شود هر چند باید منتظر تصمیم نهایی شورای رقابت در این خصوص بود.


وی از برنامه تولید ١٠ هزار دستگاهی ام.جی٣٦٠ در سال ٢٠١٧ خبر داد و گفت: محصول ام.جی٣٦٠ در ٣ تیپ با ٢ موتور ١.٥ لیتری با ١١٠ اسب بخار و ١.٥ لیتری توربو با ١٧٠ اسب بخار قدرت تولید و عرضه خواهد شد.


نقدی وعده داد تا قبل از آغاز سال جدید شاهد عرضه ام.جی٣٦٠ به بازار داخلی باشیم و بیان كرد: در فاز اول برای٩٠٠ نَفَر و در فازهای بعدی تا ٢٥٠٠ نَفَر در گروه صنعت خودرو آذربایجان اشتغال زایی خواهیم داشت.


وی از سرمایه گذاری ٤٠ میلیون دلاری سایك موتور چین در فاز اول و یك سرمایه گذاری ٤٠٠ میلیون دلاری تا ٥ سال آینده از سوی اولین خودروساز چین در این شركت خبر داد كه منجر به ٧٥ درصد داخلی سازی خودروهای تولیدی در ایران خواهد شد.


براساس این گزارش تاكنون ٢٠٠ هزار دستگاه ام.جی٣٦٠ در چین تولید و عرضه شده است و شریك چینی گروه صنعت خودرو آذربایجان به دنبال جذب ٥ درصد بازار خودرو ایران با همكاری طرف إیرانی است.






 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 60784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha