کد خبر 60855
۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۴:۲۹
«لکسوس» IS فیس لیفت معرفی شد

پرشین خودرو: لکسوس IS فیس‌لیفت در نمایشگاه خودرو پاریس ۲۰۱۶ به نمایش درآمد و قرار است از سال دیگر وارد بازار شده و به فروش برسد.

به گزارش «پرشین خودرو»، کمپانی لکسوس از فرصت پیش آمده در Paris Motor Show 2016 استفاده کرد و خودروی فیس‌لیفت جدید IS را معرفی کرد. لکسوس خود به این موضوع اشاره کرده است که تغییرات ظاهری بسیار اندکی در این خودرو صورت گرفته است. این تغییرات شامل طراحی جدید چراغ‌های جلو، ورودی‌های هوای بزرگ‌تر در سپر جلو و همچنین جلو پنجره جدید و تکامل یافته لکسوس، می‌شود. برای مدل IS-F نیز، جلو پنجره با کالبدی سه‌بعدی در نظر گرفته شده است و مجراهایی که برای خنک‌کاری سیستم ترمز مورد استفاده قرار می‌گیرند، به منظور بهبود شرایط آیرودینامیکی خودرو بازطراحی شده‌اند.

 

لکسوس IS

 

در ادامه تغییرات ظاهری خودرو Lexus IS، رینگ‌های جدیدی نیز در سایزهای ۱۶، ۱۷ و ۱۸ اینچی و سری جدیدی از رنگ‌های مختلف برای آن در نظر گرفته شده است.

 

لکسوس IS

 

داخل خودرو نیز با تعویض سیستم صوتی و سرگرمی از مدل قدیمی ۷ اینچی به مدل بزرگ‌تر ۱۰/۲ اینچی با رزولوشن و کیفیت بالاتر، دستخوش تغییر شده است. بهبودهای صورت گرفته در قسمت تجهیزات نیز کنسول وسط بزرگ‌تر را با جا لیوانی‌های جدید که با دوخت متفاوتی ارائه شده است، شامل می‌شود.

مشخصات سواری و هندلینگ خودرو نیز با به کارگیری سیستم فرمان، تعلیق و فنربندی جدید که برای دستیابی به کنترل و پایداری بهتر در سرعت‌های بالا طراحی شده‌اند، بهبود یافته است.

 

لکسوس IS

 

سیستم ایمنی جدید لکسوس به نام +Safety System که شامل سیستم ترمزگیری خودکار در مواقع خطر به همراه سیستم تشخیص عابرین پیاده، سیستم اخطار در زمان انحراف از مسیر در کنار سیستم کنترل فرمان کمکی، سیستم خودکار و کمکی نور بالا و کروز کنترل تطبیقی می‌شود، در این خودرو به کار گرفته شده است.

 

لکسوس IS

 

همانند مدل‌های کنونی خودرو لکسوس IS که در دسترس خریداران قرار دارند، خودرو فیس‌لیفت شده نیز در هر دو مدل IS 300h هیبریدی و IS 200t که به پیشرانه ۲ لیتری بنزینی مجهز است، به بازار عرضه خواهد شد. انتظار آن می‌رود که مدل هیبریدی IS 300h به فروش بالایی در بازار دست یابد.

 

لکسوس IS

 

مدل‌های کنونی IS از سال ۲۰۱۳ وارد بازار شده‌اند و به نظر می‌رسد که مدل‌های جدید برای باقی ماندن در میدان رقابتی به تولید می‌رسند که رقبای قدرتمندی چون آئودی A4، مرسدس بنز کلاس C، بی‌ام‌و سری ۳ و جگوار XE در آن حضور دارند. در حال حاضر اروپا تقریبا جایگاه پنجم را در میان تمام بازارهایی را که خودرو لکسوس IS در آن‌ها به فروش رسیده است، دارد.

 

لکسوس IS

 

 

 

 

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 60855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha