کد خبر 60863
۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶
پژویی ها آخر هفته در تهران+جزئیات سفر

پرشین خودرو: یك گروه بلند پایه از گروه پژو سیتروئن اواخر هفته جاری وارد ایران خواهند شد تا طی یك روز كاری فشرده، مراحل عملیاتی و اجرایی فعالیت شركت ایكاپ را آغاز كنند.

به گزارش «پرشین خودرو»، طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در سفر این هیات بلندپایه، نخستین جلسه هیات مدیره شركت مشترك ایران خودرو و پژو "ایكاپ" برگزار خواهد شد. مراحل ایجاد و آغاز به كار این شركت مشترك پیشتر انجام شده و نخستین جلسه مجمع موسسین نیز تیرماه گذشته برگزار و صورت جلسه آن به امضای مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و قائم مقام مدیرعامل پژو سیتروئن رسید.

در سفر هیات بلندپایه فرانسوی، سالنی كه برای تولید محصولات مشترك ایران خودرو و پژو در نظر گرفته شده است نیز مورد بازدید قرار خواهد یافت. قرار است در این سالن محصولات شركت ایكاپ شامل خودروهای پژو 2008، پژو 208 و پژو 301 تولید شود.

بازدید یكی از نمایندگی های منتخب گروه صنعتی ایران خودرو در حوزه خدمات پس از فروش نیز یكی دیگر از برنامه های هیات بلندپایه پژوئی در تهران خواهد بود.

پژو برای تولید و عرضه محصولات خود در ایران شبكه گسترده خدمات پس از فروش ایران خودرو را مدنظر قرار داده و هموطنان نیز به واسطه این شبكه دغدغه ای در خصوص خدمات پس از فروش این محصولات جدید نخواهند داشت.

پیش بینی می شود با سفر این هیات فرانسوی به تهران اقدامات لازم برای آغاز تولید محصولات مشترك بررسی و با سرعت بیشتری انجام شود.

 

 

 

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.
کد خبر 60863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha