کد خبر 60970
۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۵:۱۹
200 ابر خودروی «بوگاتی» پیش خرید شد

پرشین خودرو: زمان زیادی از معرفی خودروی جدید بوگاتی با نام شیرون نمی‌گذرد. این شرکت مطرح تولید‌کننده‌ی ابرخودروها اعلام کرده است که ۲۰۰ دستگاه از جدید‌ترین محصول خود را ثبت سفارش کرده و به فروش رسانده است.

به گزارش «پرشین خودرو»، در چند ماه آینده ۲۰۰ دستگاه بوگاتی شیرون به صاحبان آن تحویل داده خواهد شد. این تعداد آماری است که بوگاتی از سراسر جهان در طول این هفته دریافت کرده است. این شرکت آخرین نمونه‌ی نزدیک به تولید خود را در کوایل (Quail): گردهمایی در کالیفرنیا (California) رونمایی کرد.

این رویداد، آمریکای شمالی را به خاطر رونمایی از خودرویی از بوگاتی مورد توجه قرار داد که پیش از این در اوایل سال و در نمایشگاه خودروی ژنو (Geneva) به نمایش گذاشته شده بود و پس از آن نیز در هر جایی که سرمایه‌داران به تعداد کافی گرد هم آیند، برگزار می‌گردد.

البته گزارش "فروش" این خودروهای بسیار زیبا می‌تواند متفاوت باشد. ممکن است برخی از خریداران بیش از یک خودرو را سفارش داده باشند در حالی که ممکن است چندین نفر به خاطر حکم دادگاه، سپرده‌ی ۲۰۰,۰۰۰ یورویی خود را پس بگیرند و قرار داد را فسخ کنند یا شاید عده‌­ای دیگر به خاطر این که فورد GT آنها زودتر از موعد می‌رسد از خرید پشیمان شوند. ما و شما هرگز متوجه این موضوع نخواهیم شد زیرا در این لیست قرار نداریم.

در مجموع، بوگاتی قصد دارد تا ۵۰۰ نسخه از شیرون ۱۵۰۰ اسب بخاری را که سرعت حداکثری ۴۲۰ کیلومتر بر ساعت را برای آن وعده داده، است.

مشخص نیست که این ۵۰۰ دستگاه خودرو شامل نسخه‌های ویژه‌ی متعددی خواهد بود که با هدف نگه داشتن بوگاتی شیرون در کانون توجه عموم عرضه می‌شوند، یا خیر و اینکه آیا برای افرادی که از لحاظ مالی مشکلی با قیمت پایه‌‌ی ۲.۷ میلیون دلاری ندارند شرایط ارائه‌ی پیشنهاد قیمت بالاتری را به وجود می‌آورد یا خیر.

 

 

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 60970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha