آلفا رومئو شکاف بین مدلهای پایه و Quadrifoglio را با معرفی خودرو جولیا Veloce پر کرد

پرشین خودرو: آلفا رومئو از خودرو جولیا Veloce در نمایشگاه خودرو پاریس ۲۰۱۶ رونمایی کرد. با به بازار آمدن این خودرو فاصله‌ی بین مدل‌های پایه و Quadrifoglio این کمپانی به خوبی پوشش داده می‌شود.

به گزارش «پرشین خودرو»، زومیت نوشت: با حضور تعداد بسیار زیادی خودرو که در نمایشگاه بزرگی چون Paris Motor Show 2016 حضور دارند، فراموش کردن خودرویی مانند Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio در میان این شلوغی دور از ذهن نیست. اما تغییراتی که کمپانی آلفا رومئو برای خودروی جولیا در نظر گرفته است، نظر همگان را به خود جلب می‌کند.

 

آلفا-رومئو-جولیا-veloce

 

در واقع خودروی جولیا احتمالا بهترین مهره‌ای است که کمپانی Alfa Romeo برای تحت تاثیر قرار دادن بازار در اختیار دارد، چرا که خودروی 4C با آنکه در حد انتظارات ظاهر شده بود، نتوانست آن‌ طور که باید، اهداف این کمپانی را محقق سازد.

همچنین مدل Mito نیز به صورت محدودی توانست شرایط را برای کمپانی آلفا رومئو مناسب‌تر کند. از طرف دیگر، خودروی SUV این کمپانی که Stelvio نام دارد هنوز چند سالی با عرضه فاصله دارد. بنابراین خودروی جولیا، تنها موردی است که کمپانی آلفا رومئو با تمام توان روی آن متمرکز شده است و مدل‌های متنوع‌تری از آن را معرفی کرده است.

 

آلفا-رومئو-جولیا-veloce

 

بر همین اساس خودروی میان‌رده‌ی جولیا Veloce که جایی بین مدل‌های پایه‌ی این خودرو و مدل‌های بالارده‌ی آن که با عنوان کوادریفولیو (Quadrifoglio) شناخته می‌شوند، متولد شد. خودروی جولیا Veloce می‌تواند برای افرادی جذاب باشد که به دنبال قدرت و توان بالاتری از خودروی خود هستند، اما لزوما تمایلی برای پرداخت هزینه بیشتر برای مدل جولیا QV را ندارند.

برای همین منظور می‌توان این خودرو را در تقسیم‌بندی خودروهای قدرتمند این کمپانی قرار داد. دو پیشرانه برای این خودرو قابل انتخاب است، یکی از این گزینه‌ها، پیشرانه‌ی ۲ لیتری بنزینی توربوشارژی است که می‌تواند توان ۲۸۰ اسب بخار و گشتاور ۴۰۰ نیوتن-متر را تولید کند. همچنین اصلاحاتی که از طرف تیم طراحی کمپانی آلفا رومئو در داخل و خارج خودروی Giulia Veloce صورت گرفته است، آن را تبدیل به سدانی دوست داشتنی و کامل، می‌کند.

 

آلفا-رومئو-جولیا-veloce

 

اگرچه خودروی جولیا Veloce مهمترین خودرویی نیست که در نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۱۶ رونمایی شده است، اما نقشی اساسی را برای کمپانی سازنده‌ی خود یعنی آلفا رومئو ایفا خواهد کرد.

 

 

 

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 60975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha