كیفیت فدای هیچ چیز نخواهد شد

پرشین خودرو: ایساکو و مجموعه بالادستی آن یعنی ایران خودرو در تایید و تحویل گرفتن یک قطعه حساسیت بسیاری به خرج می دهند و کیفیت را فدای هیچ چیزی نخواهند کرد.

سید رضا حسینی مدیرعامل ایساکو، در گفت وگو با خبرنگار «پرشین خودرو»، با رد ادعای برخی از کارشناسان مبنی بر تخلف خودروسازان در تحویل گرفتن برخی قطعات و لوازم یدکی معیوب از قطعه سازان، اظهار داشت: به هیچ عنوان این حرف را قبول ندارم و اساسا ایران خودرو هر قطعه ای را تحویل نمی گیرد و اینکه به ما اتهام بزنند که کالای بی کیفیت از تولید کننده تحویل می گیریم کذب است.


وی ادامه داد: ایران خودرو یک گروه خودرویی بین المللی است و جوینت ونچرهای بین المللی و مطرحی با برندهای معتبر داشته و همکار پژو و بنز است بنابراین امکان ندارد که چنین اتفاقی در حوزه کاری ما رخ دهد.
 


مدیرعامل ایساکو خاطرنشان کرد: وقتی یک قطعه ساز قرار می شود تا در پروسه تامین قطعات شرکت قرار گیرد مراحل مختلفی را طی می کند و این مراحل بسیار سخت گیرانه است.


حسینی افزود: فاز توسعه یک قطعه از زمان قالب سازی و تدوین مراحل ساخت تا زمانی که تاییدیه های اولیه را کسب می کند یک پروسه طولانی است و ایشان ابتدا تایید تولید اولیه و سپس تولید انبوه را دریافت خواهند کرد.


وی با اشاره به حساسیت ایساکو و ایران خودرو برای قرار دادن قطعات در سبد تامین خود خاطرنشان کرد: مگر می شود یک قطعه یک روزه تولید و همان روز در سبد تامین ما قرار گیرد که دوستان چنین ادعایی می کنند. کیفیت قطعات برای ایران خودرو و ایساکو بسیار مهم است حتی اگر به علت نبود قطعه مجبور به تعطیلی یک خط تولید شویم.

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 60984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha