خدمات پس از فروش یکسان DS در سراسر جهان

پرشین خودرو: بی شک یکی از مهمترین خصوصیاتی که می تواند در انتخاب خودرو موثر باشد خدمات پس از فروش و گستردگی این خدمات است و گروه آرین برای توسعه این خدمات برنامه های ویژه ای دارد.

نیما صباحی مدیر اجرایی گروه آرین موتور نماینده رسمی برند دی اس و میتسوبیشی در ایران، در گفت وگو با خبرنگار «پرشین خودرو»، در مورد نقش خدمات پس از فروش در رقابت بین برندهای معتبر خودرویی جهان گفت: امروزه مردم فرق میان خدمات پس از فروش بد و خوب را می فهمند و بنده فکر می کنم که ایرانی لیاقت دریافت بهترین خدمات را دارد.


وی ادامه داد: DS یک خودروی لوکس است که باید بهترین خدمات را در ایران به مشتریان خود ارائه دهد و مطمئن باشید این خدمات در سراسر جهان یکسان بوده و تفاوتی ندارد.


صباحی خاطرنشان کرد: رقبای ما برنامه های زیادی دارند برای اینکه رقابت را از ما ببرند اما دستان ما هم خالی نیست و بر اساس برنامه جهانی DS عمل خواهیم کرد.


وی با اشاره به فعالیت های DS برای کم کردن فاصله خود با رقبا اظهار داشت: از زمانی که وارد بازار ایران شدیم سعی کردیم متفاوت باشیم و حتی این تفاوت را در بازاریابی و نحوه فروش ما نیز می توانید ببینید.


مدیر اجرایی گروه آرین افزود: شاید بتوان گفت که ما اولین برند خودرویی بودیم که برای تبلیغ خود به ورزشگاه انقلاب رفته و با مشتریان احتمالی خود گفتگو کردیم و البته ایشان تفاوت در تبلیغ و هدایت مناسب را به خوبی لمس کردند.


وی ادامه داد: ما اولین برند لوکس خودرویی در ایران هستیم که تست درایو برای مشتریان گذاشته و این حق را به مشتری دادیم تا قبل از خرید همه چیز را خودش امتحان کند.


صباحی از از ادامه دار بودن تست درایوها برای مدل های جدید DS خبر داد و افزود: در آینده برنامه های خاص گروه آرین برای برند DS می تواند تفاوت های پنهان خودروی DS را آشکار سازد.

 

 

 

کد خبر 61024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha