دلیل سكوت در نشست ایران خودرو و پژو؟

پرشین خودرو: نشست مشترك مدیران ارشد ایران خودرو و پژو -سیتروئن با سكوت آغاز شد.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، پس از پخش سرود جمهوری اسلامی ایران و تلاوت قرآن مجید، اولین سخنران نشست مشترك ایران خودرو و پژو با تقاضای یك دقیقه سكوت شروع گردید.


محمدرضا معتمد مدیرعامل ایكاپ(شركت مشترك ایران خودرو و پژو)، در ابتدای سخنرانی خود از حاضران در این نشست درخواست كرد تا به یاد زنده یاد مهندس مراد مجلسی اولین مدیرعامل ایكاپ یك دقیقه سكوت كنند و یاد این جهادگر عرصه صنعت خودروسازی را گرامی بدارند.


براساس این گزارش، كارلوس تاوارس مدیرعامل گروه پژو-سیتروئن، نیز یاد و خاطره مهندس مجلسی را در ابتدای سخنرانی خود گرامی دانست و از سكوت یك دقیقه ای ابتدای مراسم تشكر كرد.


مراد مجلسی، از مدیران با سابقه صنعت خودرو، مشاور قائم مقام ارشد مدیر عامل ایران خودرو در امور فنی، تولید و مهندسی محصول و مدیر برند محصولات بود.

همچنین قائم مقامی مدیر عامل شرکت کرمان موتور، رئیس هیات مدیره شرکت خودروسازان بم، رئیس هیات مدیره شرکت کرمان خودرو، رئیس هیات مدیره مهندسی قطعات کرمان خودرو و رئیس هیات مدیره شرکت خودرو سازی راین از دیگر سوابق مجلسی به شمار می رفت.


یادآور می شود زنده یاد مجلسی، پس از تشكیل شركت مشترك ایران خودرو و پژو(ایكاپ) هدایت آن را بر عهده گرفت و متاسفانه در ششم تیرماه به دلیل خونریزی شدید معده، در بیمارستان آتیه تهران جان به جان آفرین تسلیم كرد.







 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.



 

کد خبر 61053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha