سهم 4 میلیونی «پژو» از ترافیک شهری ایران

پرشین خودرو: تولید محصولات پژو تا سال 2025 به یک میلیون خودرو خواهد رسید که 75 درصد این تولید در خاورمیانه و آسیا اتفاق می افتد و ایران بزرگترین سهم را در این افزایش خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، کارلوس تاوارز مدیر عامل پژو- سیتروئن در نشست خبری با رسانه های داخلی و خارجی کشور ضمن تاکید بر برنامه بلند مدت پژو سیتروئن در ایرانن از حضور 4 میلیون انواع پژو در خیابان های ایران خبر داد.


وی ادامه داد: جوینت ونچر مشترک ایران خودرو و پژو زمانی می تواند برای صادرات محصولات خود اقدام نماید که هزینه تولید خود در ایران را کاهش داده و کیفیت محصول را با استانداردهای جهانی همسان سازی کند.


تاوارز در واکنش به سوال برخی از خبرنگاران در مورد قراردادهای پیشین پژو و ایران خودرو و بحث جریمه شرکت فرانسوی که باید به طرف ایرانی پرداخت نماید ضمن درخواست از رسانه ها برای نگاه به آینده و عبور از گذشته تصریح کرد: وقتی که من به عنوان مدیر عامل به اتفاق جمعی از مدیران ارشد پژو در ایران و در مقابل شما نشسته ایم یعنی مشکلات گذشته میان ما و ایران خودرو چه به صورت پرداخت نقدی و یا غیر نقدی حل شده است و دیگر تنها به آینده فکر می کنیم.


وی افزود: مطمئن باشید اگر مشکلات قرارداد پیشین حل نشده بود بنده اینجا نبودم و به این روشنی در مورد آینده سخنرانی نمی کردم بنابراین نگران گذشته نباشید و برای رسیدن به آینده روشن ما را همراهی کنید.


مدیر عامل پژو سیتروئن با اشاره به مسوولیت فعلی خود در رقم زدن آینده برای شرکت تحت مسوولیتش و همچنین برای شرکای قدیمی خود در ایران، خاطرنشان کرد: سهم ما در بازار ایران بسیار زیاد بوده است و به همین علت اولویت کاری ما در منطقه آسیا و آفریقا، شراکت با ایران خواهد بود.


وی در مورد اولویت های همکاری جدید پژو و ایران خودرو نیز گفت: اولین اولویت ما افزایش کیفیت و بهسازی کیفیت خدمات به 4 میلیون پژو سواری است که در خیابان های ایران تردد می کنند و در قدم دوم به دنبال سرعت بخشیدن به تولید خودروهای نوین با کیفیت های مطلوب برای مشتریان ایرانی خود هستیم که حقشان داشتن خودروهای روز با کیفیت مناسب است.


تاوارز از رونمایی هاچ بک جدید پژو در اروپا خبر داد و افزود: پلت فرم این محصول جدید که در ماه های آینده در اروپا معرفی خواهد شد برای ایران نیز در نظر گرفته شده است و این محصول نیز برای تولید در ایکاپ (شرکت مشترک ایران و پژو) در نظر گرفته شده است.


این مدیر ارشد فرانسوی از ضرر گسترده پژو به علت تحریم خودرویی ایران در سال های گذشته خبر داد و افزود: ترک بازار ایران برای ما دردناک و زیان بار بود زیرا روابط پژو و ایران خودرو روابطی ریشه دار و با آینده ای بسیار روشن بود که دچار توقفی ناخواسته شد اما در این اتفاق ما کمترین تقصیر را داشتیم.


وی تاکید کرد: در آن زمان وضعیت مالی پژو خوب نبود و اگر تبعیت نمی کردیم باید ضرر و زیان هنگفتی را پرداخت می نمودیم که شدنی نبود اما حالا و بعد از توافقات سال گذشته بسیار خرسندیم که باز می توانیم برنامه های خوبی برای همکاری با خودروسازان ایرانی داشته باشیم و به توسعه صنعت خودروی ایران نیز کمک کنیم.


تاوارز ابراز امیدواری کرد که با ورود دانش و فن آوری توسط پژو به صنعت خودروی ایران و تولید محصولات مشترک با کیفیت سهم بازار صادراتی پژو در منطقه آسیا و آفریقا به ایران و شرکت ایکاپ برسد.


وی در مورد نگاه پژو به آینده شراکت با خودروسازان ایرانی گفت: تولید 1 میلیون خودرو تا سال 2025 از برنامه های پژو است که سهم ایران در این تولید و توسعه از همه شرکا بیشتر خواهد بود.




 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.








 

کد خبر 61075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha