تست تصادف مرسدس بنز C کلاس در موسسه ایمنی IIHS

پرشین خودرو: مدل 2016 از مرسدس بنز C کلاس، به جمع کرایسلر پاسیفیکا، هوندا سیویک، شورلت ولت و آئودی A4 پیوست تا یکی از پرچم داران سازمان ایمنی IIHS با داشتن گواهی بالاترین سطح ایمنی باشند.

به گزارش «پرشین خودرو»، در آخرین تست‌های بعمل آمده از سوی سازمان ایمنی و ارزیابی IIHS، مرسدس بنز C کلاس 2016 موفق شده در تمامی تست‌ها اعم از همپوشانی جلو به طور کامل، تست تصادف جلو به صورت نیمه، تست تصادف یک چهارم جلو، مقاومت سقف و در نهایت برخورد از بغل سربلند بیرون آید که علاوه بر مستحکم سازی شاسی و بدنه، سیستم‌های ایمنی پیشگیری از تصادف هم نقش بسزایی در کسب 5 ستاره ایمنی از سوی موسسه ایمنی IIHS داشته‌اند.


در خصوص این تست، سازمان ایمنی IIHS در گزارشات خود اعلام کرده که کف ماشین بهبودهای قابل توجهی نسبت به نسل قبل C کلاس پیدا کرده است و با داشتن شاسی و بدنه‌ای مستحکم‌تر، تنها شاهد نفوذ 4 اینچی مجموعه داشبورد در کابین هستیم، در حالی که نسل قبل مرسدس بنز C کلاس نفوذی 20 اینچی داشته است.


سقف مرسدس بنز C کلاس هم در میان رقبا، تاکنون بهترین نمره ممکن را داشته است.


علاوه بر این‌ها، سیستم روشنایی هم یکی از معیارهای سازمان IIHS برای تعیین میزان ایمنی مرسدس بنز C کلاس بوده و در این زمینه سدان سایز متوسط آلمانی‌ها با یکسری مشکلات جزیی که مربوط به روشن سازی گوشه‌ها ماشین می‌شود، بسیار خوب عمل کرده است.


جهت اطلاعتان هم باید گفت که رقیب اصلی این ماشین یعنی BMW سری 3 در گزارشات سازمان ایمنی IIHS، یکی از بدترین چراغ‌های هالوژن را داشته است، ولی سیستم روشنایی اصلی آن عملکردی مطلوبی دارند.








 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.







 

کد خبر 61108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha