کد خبر 61127
۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۲
برخورد با موتورسیکلت‌های پلاک مخدوش

پرشین خودرو: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از برخورد با مخدوش کردن و پوشاندن پلاک موتورسیکلت‌ها خبر داد.

به گزارش «پرشین خودروو»، ایسنا نوشت: سردار سید تیمور حسینی در حاشیه همایش موتورسیکلت سواران قانونمدار با حضور در جمع خبرنگاران گفت: پلیس چهار خط قرمز در برخورد با متخلفان دارد و اگر موتورسیکلت سواران از چراغ قرمز عبور کرده یا از محل ممنوعه، عبور از محل عابر پیاده و خطوط ویژه اتوبوس عبور کرده و کلاه ایمنی نداشته باشند، پلیس با آنان برخورد خواهد کرد.

وی با اشاره به نظرسنجی‌های انجام شده از شهروندان گفت: در بررسی‌های ما گلایه از موتورسیکلت سواران یکی از بیشترین انقادات مردمی را داشته و مردم خواستار توجه جدی پلیس به این مساله هستند.

حسینی درباره موتورسیکلت سوارانی که دارای پلاک مخدوش یا پوشیده شده هستند نیز گفت: موتورسیکلت سورانی که از روی عمد نسبت به ناخوانا کردن پلاک خود اقدام کرده باشند، موتورسیکلت‌شان به پارکینگ منتقل شده و جریمه نیز خواهند شد. ضمن اینکه اگر تغییر در پلاک منجر به جعل شده باشد، به دادسرا نیز معرفی شده و اگر پلاک‌شان دیگر قابل استفاده نباشد، به مراکز تعویض پلاک معرفی خواهند شد.

رییس پلیس راهور پایتخت در پاسخ به سوالی درباره استاندارد موتورسیکل‌ ها نیز گفت: هر موتورسیکلتی که شماره‌گذاری شده و پلاک دریافت کند، برابر قانون دارای تاییدیه‌های لازم نیز است.

 

 

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 61127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha