کد خبر 61156
۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱
قطعات هواپیمای مالزی در جزیره موریس

پرشین خودرو: مقامات مالزی اعلام کردند: قطعات پیدا شده در جزیره موریس در جنوب غرب اقیانوس هند متعلق به هواپیمای مفقود شده پرواز MH370 است.

به گزارش «پرشین خودرو»، ایسنا نوشت: پس از بررسی‌های انجام گرفته روی این قطعات، کارشناسان اداره ایمنی حمل و نقل استرالیا نتیجه گرفتند این قطعات به هواپیمای بوئینگ 777 مالزی تعلق دارد.

پیش از این نیز کارشناسان استرالیایی تایید کرده بودند قطعات پیدا شده در سواحل تانزانیا و جزیره رئونیون متعلق به این هواپیمای مفقود شده بوده است.

«لیوتیونگ لای» وزیر حمل و نقل مالزی نیز گفت: ماه گذشته حدود 22 قطعه در سواحل آفریقای جنوبی، موزامبیک، موریس و تانزانیا پیدا شده است که احتمای می‌رود تعدادی از این قطعات به هواپیمای مفقود شده پرواز MH370 تعلق داشته باشد.

هواپیمای MH370 در ماه مارس سال 2014 در مسیر کوالالامپور به پکن با 239 سرنشین ناپدید شد که بیشتر مسافران آن ملیت چینی داشته‌اند.

دولت مالزی، استرالیا و چین در ماه جولای اعلام کرده بودند در صورتیکه با تکمیل عملیات جستجوی منطقه‌ای به وسعت 120 هزار کیلومتر مربع در جنوب اقیانوس هند شواهد جدیدی حاصل نشود، این عملیات متوقف می‌شود.

 

 

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 61156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha