سانتافه تیونینگ شده «راک استار» نماینده غیرمستقیم هیوندای در «سما»

پرشین خودرو: گاراژ تیونینگ "راک استار" برای حضور در نمایشگاه بین المللی "سما" که مربوط به اتومبیل‌های تقویت شده می‌شود، به سراغ هیوندای سانتافه رفت.

به گزارش «پرشین خودرو»، گاراژ تیونینگ "راکستار" برای حضور در نمایشگاه بین المللی "سما" که مربوط به اتومبیل‌های تقویت شده می‌شود، به سراغ هیوندای سانتافه رفته و با ایجاد یک سری تغییرات ظاهری و همچنین تزریق نیتروژن به رگ‌های این شاسی بلند کره‌ای، آن را برای خودنمایی در نمایشگاه سما آماده کرده است.


در راستای این موضوع، گاراژ تیونینگ راکستار تنها یک تصویر گرافیکی از محصول جدید خود ارائه کرده و براساس این تصویر، به ارائه اطلاعاتی اولیه پرداخته است تا پیشاپیش آشنایی سطحی با یکی دیگر از نمایندگان غیرمستقیم هیوندای در نمایشگاه "سما" داشته باشیم.


در قدم اول، یکسری بروزرسانی‌ها و قطعات اضافه برای پیشرانه 3.3 لیتری شش سیلندر سانتافه در نظر گرفته شده است که شامل اینترکولرهای AEM، سیستم خنک کاری موسوم به "میشی موتو"، سیستم اگزوز "مگنافلو" و در آخر هم برپایه سنت همیشگی راکستار پرفورمنس، شامل نصب سیستم اکسید نیتروژن برای بالابردن قدرت لحظه‌ای موتور می‌شود که در حال حاضر صحبتی از مقدار قدرت و گشتاور تولیدی آن نشده و با رونمایی در نمایشگاه "سما" مشخص می‌شوند.


علاوه بر پیشرانه، تغییراتی اساسی هم در ظاهر و باطن هیوندای سانتافه ایجاد شده که تغییرات ظاهری آن شامل رینگ‌های 18 اینچی مهره‌ای با لاستیک‌های 35 اینچی مخصوص آفرود، نورپردازی LED با چراغ‌های نصب شده بر روی سقف و سپر، روکش‌های چرمی سفارشی و در آخر هم شامل سیستم صوتی قدرتمند "کیکر" می‌شود، درحالی که تغییرات باطنی سانتافه در سیستم تعلیق مرتفع با اتصالات محکم‌تر، ترمزهای دیسکی بزرگ با 6 کالیبراسیون ترمز در جلو و 4 کالیبراسون ترمز در عقب خلاصه می‌شود.


در کنار محصول راکستار پرفورمنس، شرکت خودروسازی هیوندای هم قصد دارد یک دستگاه شاسی بلند سانتافه را با تیونینگ شرکتی در نمایشگاه اتومبیل "سما" به نمایش درآورد که پیشرانه 3.8 لیتری آن توانایی تولید قدرتی 1040 اسب بخاری را داراست.






 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.








 

کد خبر 61165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha