همکاری «جک» و «فولکس واگن» برای تولید ماشین الکتریکی

پرشین خودرو: پلتفرم خودروهای الکتریکی فولکس واگن به کشور چین منتقل شد تا از طریق یک سرمایه گذاری مشترک، کمپانی خودروسازی جک چین قادر به تولید خودروهای الکتریکی در سگمنت‌های متنوع شود.

به گزارش «پرشین خودرو»، براساس آخرین اطلاعاتی که از فولکس واگن و خبرگزاری‌های محلی چین بدست آمده است، کمپانی خودروسازی فولکس واگن برای تولید برندی تجاری مقرون به صرفه، در قالب یک همکاری و سرمایه گذاری مشترک با شرکت "آنهویی جیانگهوای اتومبیل" که به اختصار JAC شناخته می‌شود، مقرر شده بخشی از استراتژی این خودروساز آلمانی در عرضه خودروهای الکتریکی به بازار چین، در محصولات الکتریکی جک عملی شود.


تا به اینجای کار، در پشت برند تجاری "جک" دو مدل خودروی الکتریکی معرفی شده که به نظر می‌رسد با همکاری فولکس واگن به ثمر نشسته باشند.


اول از همه خودروی سدان جمع و جور الکتریکی IEV5 که دارای باتری‌های 23 کیلووات ساعتی و موتوری 67 اسب بخاری بوده و می‌تواند تنها با یکبار شارژ کامل باتری‌ها، مسافتی حدودا 200 کیلومتری را طی کند.


دومین خودروی الکتریکی جک هم با نام IEV6S در سگمنت هاچ بک‌های 5 درب ساخته شده است که با باتری‌های 33 کیلووات ساعتی و قدرتی 114 اسب بخاری، می‌تواند ماشین را تا مسافتی حدودا 251 کیلومتری همراهی کند.


علاوه بر جک، خبرگزاری‌های اروپایی اعلام کرده‌اند که شرکت خودروسازی فولکس واگن وارد یک همکاری مشترک با کمپانی‌های خودروسازی "سایک موتور" و "گروه FAW " شده است که محصولات آن تا سال 2020 میلادی تکمیل شده و به بازار عرضه می‌شوند.






 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 61166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha