7 روز تا پایان طرح فروش شرایطی جک اس5 ویژه مهرماه

پرشین خودرو: خودروی شاسی بلند جک که در این ماه ها مورد استقبال ایرانیان قرار گرفته است برای نیمه دوم مهرماه نیز با قیمت های 819 و 939 میلیون ریال به بازار عرضه شد.

به گزارش «پرشین خودرو» قیمت و مدل فروش نیمه دوم مهرماه 95 خودروی جک S5 دنده ای و اتوماتیک از سوی کرمان موتور اعلام شد.

بر این اساس برای خرید جک S5 دنده ای تنها باید 819 میلیون ریال پرداخت نمایید و این مبلغ را نیز می توانید با شرایطی آسان برای خود قابل پرداخت کنید یعنی شما این 819 میلیون ریال را یا به صورت دو مرحله ای و یا 5 مرحله ای پرداخت کرده و فشار کمتری را بر منابع مالی خود وارد می کنید.

در مدل 2 مرحله ای تنها کافی است 450 میلیون ریال برای ثبت نام داشته باشید تا این خرید ثبت شود و سپس همزمان با صدور دعوتنامه مابقی پول را واریز می نمایید.

اما در مدل 5 مرحله ای واریز اولیه شما تنها 150 میلیون ریال بوده و 3 مبلغ 100 میلیون ریالی نیز در زمان های یک ماهه پرداخت کرده ومابقی را همزمان با صدور دعوتنامه پرداخت کنید.

خودروی خود را در بهمن 95 دریافت می کنید و سود مشارکت شما نیز 20 درصد خواهد بود.

اگر شما خواهان خرید جک S5 اتوماتیک هستید باید بدانید که این خودرو برای نیمه دوم مهرماه نیز با قیمت 939 میلیون ریال عرضه و در بهمن ماه به شما تحویل داده خواهد شد.

تخفیف نقدی این خرید 13 میلیون ریال و پشی پرداخت اولیه 450 میلیون ریال اعلام شده است. مابقی هزینه خودرو را همزمان با صدور دعوتنامه پرداخت خواهید کرد.









 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 61457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha