کد خبر 61475
۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۹
 ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی

پرشین خودرو: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور از ترافیک سنگین در محورهای شمالی خبر داد.

به گزارش «پرشین خودرو»، سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: در حال حاضر بر اساس گزارش همکاران ما در جاده‌های کشور و تصاویر دوربین‌های نظارتی، شاهد ترافیک پرحجم در برخی نقاط جاده‌های شمالی کشور هستیم.

وی ادامه داد: به دنبال موج بازگشت مسافران، در محور چالوس به کرج، در محدوده مرزن‌آباد و تونل کندوان ترافیک سنگینی را شاهدیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اضافه کرد: همچنین این وضعیت در محور آمل به تهران در محدوده‌های نارنجستان، پنجاب تا گزنک و پلور تا آبعلی وجود دارد و ترافیک سنگینی را در این محدوده‌ها شاهدیم.

رحمانی با بیان اینکه ترافیک خودروها در محدوده تونل شیرگاه در محدوده فیروزکوه، نیمه سنگین است، افزود: علاوه بر این محورها، ترافیک عبوری در آزادراه رشت قزوین از خروجی رشت تا امامزاده هاشم و کنارگذر منجیل سنگین گزارش شده است.

 

 

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 61475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha