معرفی زیباترین غرفه نمایشگاه خودرو پاریس+تصاویر

پرشین خودرو: غرفه دی.اس(DS) به عنوان زیباترین غرفه نمایشگاه خودرو پاریس انتخاب شد.

به گزارش «پرشین خودرو»، نمایشگاه خودرو پاریس که به عنوان یکی از مهمترین نمایشگاه های خودروی جهان شناخته می شود امسال نیز از یکم اکتبر میزبان برترین برندهای خودرویی جهان بود.


این نمایشگاه که به صورت یکسال در میان در قلب مد و فشن برگزار می شود، امسال نیز شاهد رقابت شرکت های بزرگ خودروسازی جهان همانند مرسدس بنز، ب ام دبلیو، تویوتا، آئودی، اوپل، هیوندای، کیا، تسلا، پژو، سیتروئن، رنو، جیپ، فراری، مازراتی، نیسان، DS، فولکس واگن و ... بوده است.
 


دی.اس برند پرمیموم گروهPSA (پژو، سیتروئن، دی.اس) نیز امسال در خانه حضور پررنگی داشت.


علاوه بر مدل های تولیدی این شرکت مدل کانسپت سوپر اسپرت خود را با نام E-Tense در این رویداد خودرویی به نمایش گذاشته بود و غرفه DS در نمایشگاه پاریس امسال در میان غرفه های رقبای آمریکایی، اروپایی و آسیای خود عنوان زیباترین غرفه را کسب کرد.


دکوراسیون و چیدمان منحصر بفرد غرفه DS در کنار طراحی مثال زدنی محصولات، الهام گرفته از روح این برند، Sprit of avant garde است و به خوبی ارتباط مد و صنعت را به نمایش گذاشته است.
 


پیشتر نیز این برند لوکس اروپایی توانسته بود عنوان زیباترین غرفه نمایشگاه خودرو پکن 2016 را کسب کند و این استمرار در موفقیت، نشان از انتخاب درست المان های بصری و کیفی توسط مدیران بازاریابی این برند دارد که در کنار کیفیت متریال بکار رفته در خودروها، توانسته اند در مدت زمان بسیار کوتاهی جایگاه متفاوتی را در بازارهای بین المللی کسب کند.


علاقه مندان برای اطلاع از اخبار برند DS می توانند به وب سایت آن به آدرس www.dsautomobiles.ir مراجعه کنند.

کد خبر 61596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha