ارتقای شبکه فروش و خدمات پس از فروش در ایران/ادامه شراکت با ایران خودرو و سایپا

پرشین خودرو: با ورود مستقل رنو به بازار تولید خودرو در ایران تنها یک رقابت مثبت بین خودروسازان ایجاد می شود و مناسبات قبل از بین نخواهد رفت.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، پیمان کارگر معاون منطقه ای رنو در خاورمیانه، آفریقا و هند با اشاره به آغاز فصل جدید حضور رنو در ایران با امضای قرارداد جدید با ایدرو، در مورد آینده روابط کاری رنو و صنعت خودروی کشور گفت: ایران شریک استراتژیک رنو در منطقه است و تمام قدم هایی که از امروز بر می داریم با هدف کمک به این شراکت استراتژیک است.


وی ادامه داد: اولین هدف ما در شرایط جدید حفظ و گسترش فعالیت های فعلی رنو در ایران و گسترش محصولات جدید بر روی پلت فرم X90 است.

کارگر امضای قرارداد با ایدرو را بسیار مهم عنوان کرد و افزود: توافق پاریس قدم مهمی برای ارتقای همکاری های رنو با صنعت خودروی ایران بود و این جوینت ونچر جدید با هدف راه اندازی یک مرکز R&D، یک مرکز خرید قطعات و یک مرکز تخصصی فروش تشکیل شده است.

وی از قطعه سازان ایران به عنوان همکاران قابل اعتماد رنو فرانسه نام برد و افزود: بسیاری از این همکاران ایرانی ما توان ساخت قطعه برای رنوی جهانی را نیز دارند و در جوینت ونچر جدید این اتفاق رخ خواهد داد.

معاون منطقه ای رنو از مشارکت قطعه سازان ایرانی در تولیدات آینده گروه نیسان در ایران خبر داد و گفت: هر دو برند رنو نیسان در صورتی در ایران فعالیت خواهند کرد که داخلی سازی خودروهای تولیدیشان بیش از 60 درصد باشد.

وی از تولید دو محصول جدید رنو در بن رو دفاع کرد وافزود: داستر جدید و سیمبل جدید هنوز در هیچکدام از کارخانه های رنو تولید نشده است و این که می گویند محصول قدیمی را تولید می کنیم اشتباه است و تنها اسم این دو مدل قدیمی است اما خود خودرو هنوز وارد بازار نشده است.

کارگر، هدف اصلی تولید کارخانه بن رو را صادرات دانست و گفت: داستر و سیمبل جدید با هدف گذاری بازار ایران و کشورهای خلیج فارس در داخل سایت بن رو تولید خواهند شد و اگر قرار بر صادرات نبود توسعه امکان پذیر نبود.

وی در مورد اهداف دیگر تشکیل جوینت ونچر با ایدرو گفت: ما به دنبال وارد کردن هنر خودروسازی، تقویت شبکه فروش و ارتقای شبکه خدمات پس از فروش در ایران هستیم و رنو با این شراکت جدید شبکه فروش و خدمات پس از فروش خودش را خواهد داشت.

معاون منطقه ای رنو در خاورمیانه خاطرنشان کرد: محصولات ساخته شده در بن رو تمام استانداردهای رنو جهانی را به همراه تمام خدمات این خودرو در سطح جهان را دارا خواهد بود و از نگاه ما دلیلی ندارد که خریدار ایرانی سرویس ضعیف تر از سایر نقاط جهان دریافت کند.

وی حضور ایدرو به عنوان شریک رنو در جوینت ونچر جدید را مهم ارزیابی کرد و افزود: ما تمام سیاست های وزارت صنایع را اجرا خواهیم کرد و با توجه به حضور ایدرو در این شراکت جدید پیش بینی می کنیم مشکلی در اجرای درست برنامه های خود پیدا نکنیم.

کارگر در مورد آینده همکاری با دو خودروساز ایرانی بعد از شراکت با ایدور گفت: تاسیس این جوینت ونچر به هیچ عنوان از بین برنده شراکت تاریخی ما با سایپا و ایران خودرو نخواهد بود و تنها یک رقیب به بازار خودرو اضافه می کند و می تواند موجب رشد صنعت خودرو ایران شود.

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.
کد خبر 61645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha