سانگ یانگ «موسو» جایگزین «کوراندو» اسپرت شد+تصاویر

پرشین خودرو: پیکاپ سانگ یانگ کوراندو اسپرت با چهره‌ای کاملا متفاوت و نام جدید «موسو» بروزرسانی شد تا دور جدیدی از فعالیت‌های سانگ یانگ موتورز کره جنوبی را در بازار وانت‌ها آغاز کند.

به گزارش «پرشین خودرو»، سانگ یانگ موتورز کره جنوبی با عرضه پیکاپ کوراندو اسپرت در بازارهای جهانی و بخصوص انگلستان، بازار وسایل نقلیه تجاری خود را تامین می‌کندو حالا با معرفی و عرضه پیکاپ سانگ یانگ موسو، تصمیم دارد بازار فروش وسایل نقلیه تجاری خود را تقویت کند.

تعویض نام کوراندو اسپرت با سانگ یانگ "موسو" هم طبق اظهارات سانگ یانگ، برای جلوگیری از سردرگمی مخاطبان برای شناسایی کراس اوور کوراندو و پیکاپ کوراندو بوده است که حالا دو اسم کاملا متفاوت از هم دارند.

هنوز اشتراکاتی میان پیکاپ سانگ یانگ موسو و کوراندو دیده می‌شود، ولی مهم‌ترین قسمت آن یعنی بخش مولد قدرتی به یک پیشرانه جدید 2.2 لیتری دیزلی چهار سیلندر مجهز شده که می‌تواند نیرویی 176 اسب بخاری و گشتاوری 400 نیوتن متری تولید کند.

برای بخش مولد قدرتی تنها همین حق انتخاب وجود دارد، ولی برای انتقال قدرت می‌توان جعبه دنده‌ای 6 سرعته دستی و یا 6 سرعته اتوماتیک انتخاب کرد که هر دو نیروی تولیدی را به هر چهارچرخ ماشین ارسال می‌کنند.

صرف نظر از انتخاب گیربکس، این ماشین با داشتن حجم صندوق بار 2.04 متر مربعی، ظرفیت حمل حداکثر باری 1050 کیلوگرمی و یا همچنین ظرفیت بکسل وسیله‌ای چرخ دار 3000 کیلوگرمی را دارد که به نسبت قبل افزایش پیدا کرده که بخشی از آن به خاطر بروزرسانی سیستم تعلیق عقب بوده است.

پیکاپ سانگ یانگ موسو در دو تیپ متفاوت عرضه می‌شود که مدل پایه آن SE نام دارد و با جعبه دنده دستی و با قیمتی 19 هزار و 590 دلاری به مشتریان عرضه می‌شود، ولی تیپ EX به رینگ‌های 18 اینچی آلیاژی، چراغ‌های LED، ریل‌های سقفی، گرمکن‌های صندلی با روکش‌های چرمی، سیستم تهویه مطبوع دو نقطه‌ای و یک سیستم سرگرمی 7 اینچی مجهز شده که با جعبه دنده دستی به قیمت 22 هزار و 28 دلار و با جعبه دنده اتوماتیک به قیمت 23 هزار و 270 دلار به مشتریان تحویل داده می‌شود.







 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.







 

کد خبر 61804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha