اجرای فاز دوم طرح 365 روز پشتیبانی طلایی پرشیاخودرو

پرشین خودرو: طرح 365 روز پشتیبانی طلایی که در سال جاری با هدف ارائه خدمات بهتر به مشتریان پرشیا خودرو و دارندگان ب.ام.و کلید خورد با استقبال مشتریان این برند روبه رو شده است و به همین دلیل اجرای آن در فصل پاییز وارد فاز دوم شد.

به گزارش «پرشین خودرو»، شرکت پرشیا خودرو در سال گذشته به عنوان بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش به مشتریان، موفق به دریافت تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان شده است.

این مجموعه در راستای خدمت رسانی به مشتریان خود، به طور مستمر در حال گسترش خدمات خود بوده و اکنون با نمایندگی های خدمات پس از فروش و فروشگاه قطعات و لوازم جانبی فعال در سراسر کشور در تمام 365 روز سال، آماده خدمت رسانی به BMW سواران است.

بر این اساس خودروهای عرضه شده توسط پرشیاخودرو، دارای 5 سال یا 150,000 کیلومتر گارانتی به همراه 2 سال سرویس رایگان (BSI Plus) بوده که این مهم، تفاوت بارز خرید از پرشیاخودرو نسبت به فروشندگان غیر رسمی است.

خدمات ارائه شده توسط تکنسین های مجرب پرشیاخودرو نیز دارای گارانتی 2 ماهه یا 3000 کیلومتری است. خدمات رایگان فصلی، تخفیفات ویژه برای قطعات و همچنین روغن موتور رایگان در روزهای جمعه در نمایندگی های پرشیاخودرو از دیگر خدمات ویژه ما برای مشتریان خود بوده و در کنار تمام این خدمات، مشاوره فنی شبانه روزی به نگهداری هر چه بهتر از این خودرو ها کمک کرده تا BMW سواران بتوانند نهایت لذت رانندگی با این خودروها را تجربه کنند.

بر اساس اعلام پرشیا خودرو تعمیرگاه های این مجموعه شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 تا 20 و پنجشنبه ها از 8 تا 17 به مشتریان ب.ام.و سوار خدمت ارائه می کنند و البته این مجموعه حتی جمعه ها نیز از ساعت 10 صبح تا 16 آماده ارائه خدمات مطلوب به مشتریان خود است.


 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 61971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha