ورود مدل های جدید DS با برنامه ریزی و به دور از هیاهو

پرشین خودرو: خودروهای برند لوکس DS برای یک جامعه خاص طراحی شده اند، به همین دلیل از تبلیغات روتین خودرویی برای معرفی این برند خبری نیست.

امیر عباس سمیعی سرپرست فروش آرین موتور تابان نماینده رسمی برند DS در ایران، در گفت وگو با خبرنگار «پرشین خودرو»، ضمن بیان این مطلب گفت: برند DS از انجام تبلیغات عجیب خودداری کرده و حتی در سطح شهر ها نیز از بیلبورد های بزرگ و پر زرق و برق ما خبری نیست.

وی ادامه داد: تبلیغات ما در مراکز خاص همانند ورزشگاه انقلاب و مراسم های خاص محدود شده است و این نوع تبلیغ به این علت است که ما جامعه هدف خود را به خوبی می شناسیم.

سرپرست فروش آرین موتور تابان، پزشکان، مهندسان و وکلا را جزو جامعه هدف برند DS دانست و افزود: ما برای این جامعه هدف شرایط خاص در فروش و خدمات قایل می شویم و تبلیغات و مدل فروش ما برای ایشان کاملا متفاوت است.

وی در مورد مدل های فروش در مدل های خودرویی برند DS گفت: خوشبختانه شرایط بسیار تسهیل شده است و در ابتدا تنها خرید مدل های خودرویی ما تنها به صورت نقدی و تحویل فوری بود اما در حال حاضر از روش های اعتباری و اقساطی نیز برای فروش محصولات خود استفاده می کنیم.

سمیعی در مورد برنامه های شرکت آرین موتور تابان برای حضور پر قدرت در بازار خودروی ایران اظهار داشت: در حال حاضر در حال تطبیق خود با بازار ایران هستیم و تحقیق و پژوهش در مورد نحوه ادامه کار در این بازار را سرلوحه کارهای خود قرار داده و بی مهابا وارد بازار نخواهیم شد از این رو با برنامه ریزی مدل های جدید خودروی خود را به ایران عرضه می کنیم.


 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

 

کد خبر 62024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • افشین ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
    0 0
    این مدلها اصلا خصوصیات یه ماشین لوکس رو ندارن.