فروش اقساطی لیفان820 برای ماه آبان آغاز شد+جزئیات

پرشین خودرو: شرکت کرمان موتور برای فروش لیفان 820 خود شرایط فروش اقساطی در نظر گرفته است.

به گزارش «پرشین خودرو»، در جدیدترین بخشنامه فروش محصولات کرمان موتور برای نیمه اول آبان ماه قیمت لیفان 820 برای مشتریان و علاقه مندان 910 میلیون ریال اعلام شده است.

بر این اساس افرادی که قصد خرید این خودرو را به صورت نقدی دارند تنها باید 400 میلیون ریال برای پیش ثبت نام پرداخت کرده و مابقی قیمت خودرو را در زمان صدور دعوتنامه واریز نمایند.

تخفیف خرید نقدی برای این خودرو 19 میلیون ریال در نظر گرفته شده است و خودروی خریداری شده در بهمن 95 واگذار می شودهمچنین 22 درصد سود مشارکت و 15 درصد سود انصراف برای شما در نظر گرفته شده است.

مطمئنا در میان شما افرادی هستند که به خرید این خودرو علاقه داشته اما پول لازم را برای خرید نقدی در اختیار ندارند. برای شما یک خبر خوب داریم و آن اینکه کرمان موتوری ها برای شما تسهیلات 400 میلیون ریالی در نظر گرفته اند که شما این مبلغ را می توانید از 6 تا 36 ماه بازپرداخت کرده و از سواری با این خودروی سدان زیبا لذت ببرید.

اما شرایط خرید این خودرو به صورت قسطی بدین شرح است:
برای ثبت نام همان 400 میلیون اولیه را پرداخت کرده و برای بخشی از قیمت خودرو از تسهیلات 400 میلیونی کرمان موتور بهره مند خواهید شد.

سود مشارکت و انصراف از خرید برای شما 22 و 15 درصد در نظر گرفته شده است و خودروی شما در بهمن ماه آماده تحویل به شما خواهد بود.

اولین پرداخت قسط شما در صورتیکه چک های شما 3ماه به 3 ماه باشد، 25 فروردین 95 خواهد بود.


 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.
کد خبر 62026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha