برندگان مسابقه‌ طراحی خودروی لمانز 2030 اعلام شد

پرشین خودرو: اسامی برندگان مسابقه‌ی طراحی خودروی مسابقات ۲۴ ساعته‌ی لمانز سال ۲۰۳۰ اعلام شد.

به گزارش «پرشین خودرو»، زومیت نوشت: طرح‌های برنده در مسابقه‌ی طراحی میشلن در سال ۲۰۱۷ شامل ایده‌ی‌هایی در زمینه‌ی خودروهای خودران، باتری‌هایی با توان جاسازی در داخل رینگ چرخ‌ها و چرخ‌های بدون اصطکاک هستند.

برنده‌ی نهایی این مسابقه طرح خودروی لمانز اینفینیتی برای سال ۲۰۳۰ از نائو نی ۲۶ ساله از کشور چین است که فارق التحصیل رشته‌ی طراحی خودرو از کالج سلطنتی هنر لندن است.

 

طراحی خودرو

 

 خودروی مورد نظر به گونه‌ای طراحی شده است که در طول روز با راننده به مسابقه می‌پردازد و طی شب نیز به صورت خودران مسابقه می‌دهد. این خودرو همچنین مجهز به چرخ های اضافی در جلو است تا توانایی آن را در سر پیچ‌ها افزایش دهد.   

نفر دوم این مسابقه دنیل باکلر پریرا از کشور پرتغال است که خودروی برقی طراحی شده توسط وی از باتری‌های Bentley 9 plus استفاده می‌کند. رتبه‌ی سوم نیز به کورت اسکانلون از کانادا برای طراحی خودروی Cierzo C1 رسید. این خودرو از بخش‌های آیروداینامیکی فعال استفاده می‌کند. 

 

طراحی خودرو

 

دیگر فینالیست این مسابقه کارلو ادواردو دکاروالو از برزیل است که خودروی هیبریدی Embraer P1 را طراحی کرده است. این خودرو بر روی تایرهای خود نیز دارای باله‌های آیروداینامیکی است. 

 

طراحی خودرو

 

مسابقه‌ی طراحی میشلن امسال توانست بیش از ۱۶۰۰ نفر از ۸۰ کشور را پذیرا باشد. داوری این مسابقه نیز بر عهده‌ی گیلز ویدال و دیو مارک مدیران طراحی پژو سیتروئن و آکورا هوندا بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 62059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha