قیمت رقابتی شرط رقابت با رقبای ژاپنی، امریکایی و اروپایی

پرشین خودرو: با توجه به وجود رقبای ژاپنی، آمریکایی و اروپایی در بازار خودرو لبنان، محصولات ایران خودرو باید با قیمت رقابتی عرضه شود.

به گزارش «پرشین خودرو»، سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان با بیان مطلب فوق در حاشیه نمایشگاه خودرو لبنان، گفت: لبنان دروازه ورود خودرو از کشوهای مختلف است و خودروهای ایرانی با کیفیت مناسب می تواند سهم مناسبی در این بازار داشته باشد.

محمد فتحعلی، لبنان را به عنوان هاب صادراتی محصولات ایران خودرو عنوان و با تاكید بر ایجاد تسهیلات لازم برای ورود صنایع مختلف ایرانی به این كشور اظهار داشت: به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در این كشور وظیفه داریم اقدامات حقوقی و اداری لازم را برای صادرات محصولات ایران خودرو انجام دهیم.

وی افزود: در این راستا تعرفه ترجیحی میان دو کشور انجام می شود و برخی از کالاهای ایرانی و لبنانی بدون تعرفه و یا با کم‌ترین تعرفه میان دو کشور مبادله می شود.


براساس این گزارش، در این نمایشگاه كه شرکت ایران خودرو به همراه شركت های زیرمجموعه ایران خودرو دیزل و ایساکو حضور یافته، خودروهای دنا، رانا، سمند، سورن، پیکاپ فوتون، مینی بوس ارین، ون وانا در معرض دید عموم قرار گرفته است. در نمایشگاه بیروت شرکت ایساکو ظرفیت های خود در توزیع قطعات را ارایه کرده است.

نمایشگاه تخصصی صنعت خودرو ایران در چارچوب گسترش همکاری های اقتصادی مشترک ایران و لبنان با حضور گروه صنعتی ایران خودرو در بیروت گشایش یافته است و این نمایشگاه از چهارم تا هفتم آبان ماه در محل نمایشگاه بین المللی بیروت برگزار می شود.


 

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.
کد خبر 62092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha