ضمانت های لازم از شرکا برای عمل به تعهدات گرفته شده است

پرشین خودرو: سایپا برای تولید محصولات با کیفیت و اجرای تمام آیین نامه های ابلاغی دولت یک آیین نامه داخلی تدوین کرده است.

مهدی جمالی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، در مورد آیین نامه اجرایی حمایت از مصرف گنندگان که در ابتدای سال جاری تصویب شد به خبرنگار« پرشین خودرو» گفت: خوشبختانه این آیین نامه در گروه سایپا عملیاتی شده است و در مجموعه ما به صورت یک آیین نامه اجرایی داخلی اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: معاونت های فروش و بازاریابی و همچنین سایپا یدک مکلف شده اند آیین نامه را به صورت دقیق بررسی کرده و به نمایندگی ها ابلاغ کنند.

مدیرعامل سایپا اظهار داشت: سایپا خودش را متعهد می داند تا تمام آیین نامه های دولت و هر آن چیزی که موجب رعایت حقوق مصرف کنندگان می شود را در محصولات خود رعایت کند.


از بدعهدی احتمالی شرکا نگران نیستیم

وی در مورد نگرانی از بد عهدی طرف های اروپایی و چینی در عمل به تعهدات خود در قراردادهای جدید و ندادن خدمات مناسب به طرف ایرانی گفت: سایپا بیش از 50 سال فعالیت تجاری داشته است و بیش از 600 نمایندگی در سرتاسر کشور دارد و این توانایی را در خود می بیند که خدمات پس از فروش تمام محصولات خود را انجام دهد.

وی ادامه داد: با این حال تمام ضمانت نامه های لازم از خودروسازان اروپایی، چینی و ژاپنی برای تامین خدمات و عمل به تعهدات گرفته شده است و در عین حال خود سایپا نیز برای ارائه خدمات مطلوب، مکلف است نیاز تولیدات خود را با بهترین کیفیت تامین کند.

 

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 62143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha