تخفیف 13میلیون ریالی برای خریداران جک S5 اتوماتیک+جزئیات

پرشین خودرو: فروش شاسی بلند جک در نیمه اول آبان ماه با شرایط ویژه آغاز شد.

به گزارش «پرشین خودرو» شرکت کرمان موتور برای فروش یکی از محصولات پرطرفدار خود یعنی شاسی بلند جک، مدل های مختلف فروش را اعلام کرده است.

بر این اساس، شما برای خرید جک S5 اتوماتیک باید مبلغ 939 میلیون ریال پرداخت نمایید و البته برای پیش ثبت نام داشتن 450 میلیون ریال کفایت می کند. البته در مرحله دوم واریز خود که همزمان با صدور دعوتنامه از سوی کرمان موتور خواهد بود باید مابقی قیمت خودرو را پرداخت نمایید.

تخفیف نقدی در نظر گرفته شده برای شما 13 میلیون ریال بوده و 20 درصد سود سالیانه مشارکت و 15 درصد سود انصراف از خرید نیز برای شما در تعیین شده است.

گفتنی است خودروی شما در اسفند ماه 95 آماده واگذاری خواهد بود.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که ترجیح می دهند همچنان از خودروی دنده ای استفاده کنند، ما به شما خرید جک S5 دنده ای را پیشنهاد می کنیم.

مبلغ این خودرو 819 میلیون ریال تعیین شده و شما در ابتدای ثبت نام با دو نوع پیش پرداخت می توانید خرید خود را آغاز نمایید. شما می توانید 450 میلیون ریال پرداخت کرده و مابقی را همزمان با صدور دعوتنامه واریز نمایید و یا پیش ثبت نام خود را با 150 میلیون ریال آغاز کرده و طی 3 مرحله مبلغ 300 میلیون ریال پرداخت کنید و مابقی را در هنگام صدور دعوتنامه تسئیه نمایید.

در هر دو صورت شما خودروی خود را در اسفند ماه دریافت کرده واز 10 میلیون ریال تخفیف نیز بهره مند می شوید.
اما اگر شما به دنبال خرید این خودرو به صورت اعتباری هستید، باید اعلام کنیم که همچنان این امکان برای خریداران جک S5 وجود دارد که هزینه خودرو را در چند ماه و با کمترین قسط پرداخت نمایند.

تنها کاری که باید شما انجام دهید پرداخت اولیه 408 میلون و 500هزار ریال به عنوان پیش پرداخت است و پس از آن در اقساط 12 یا 24 ماهه می توانید مابقی هزینه را پرداخت نمایید.

خودروی شما اردیبهشت 96 آماده واگذاری است و در صورت انصراف از خرید شما 15 درصد سود درسافت خواهید کرد.




 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.
کد خبر 62202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
    1 0
    آخه مجبورید آنقدر گرون کنید که ملت ازتون نخرنند وبعد با التماس و تخفیف بخواید بفروشید . جمع کنید این بساط را