کد خبر 62433
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
خودروهای برتر تویوتا را بشناسید (+عکس)

پرشین خودرو: این خودرو برخلاف همتایان خود در این کلاس، با اهداف سرعتی ساخته شده است.

به گزارش «پرشین خودرو»، تویوتا امسال در نمایشگاه سما (نمایشگاه بازار تجهیزات ویژه) با تمام قوا ظاهر شده و حضورش را طوفانی آغاز کرده است. هر گوشه و کناری در فضای مجازی و اینترنت صحبت از مدل‌های عجیب و غریب این شرکت خودروسازی برای حضور در نمایشگاه "سما" است.

 هر پروژه‌ای در این شرکت ژاپنی یک افتخار بزرگ و نگاهی آینده نگرانه محسوب می‌شود. از سوی دیگر به نظر می‌رسد این رویداد یکی از بزرگترین رویدادهای تاریخ این نمایشگاه باشد. خودروهای تویوتا در سما دچار اصلاحات عمده و بی‌شمار شده‌اند.

لند کروز سرعتی تویوتا

خودروهای برتر تویوتا در نمایشگاه بازار تجهیزات ویژه

در نگاه اول به نظر می‌رسد لندکروز سرعتی معرفی شده از سوی تویوتا به نمایشگاه "سما" تغییرات کمی داشته است، اما در اصل مفهوم کاربری این شاسی‌بلند تغییر کرده است. این خودرو برخلاف همتایان خود در این کلاس، با اهداف خاص سرعتی ساخته شده است. استفاده از یک موتور 5.7 لیتری V8 از نوع 3UR-FE خروجی برابر با 2 هزار اسب بخار را برای خودرو رقم می‌زند و می‌تواند لندکروز را به سرعتی حدود 354 کیلومتر بر ساعت برساند.

اکستریم کرولا

خودروهای برتر تویوتا در نمایشگاه بازار تجهیزات ویژه

اکستریم کرولا نیز XTREME Corolla نیز از دیگر خوب‌های این‌ برند در کلاس کامپکت در نمایشگاه سما به شمار می‌آید. در داخل این خودرو نیز یک کنسول مرکزی شناور و گزینه‌ها و سامانه‌های متنوع قرار گرفته است.

Swagger تویوتا

خودروهای برتر تویوتا در نمایشگاه بازار تجهیزات ویژه

به یک جت سیار زمینی معروف است و نماد حمل و نقل لوکس در شرکت خودروسازی تویوتا محسوب می‌شود. استفاده گسترده از فیبر کربن، فضای داخلی مستحکم و سرعت مناسب از ویژگی‌های این خودرو است. این خودرو در رده مینی‌ونهای لوکس و شخصی قرار دارد. سامانه ارتباطی wi-fi و فضای داخلی پوشیده شده از چرم سفارشی نظر مشتریان و مخاطبان را جلب خواهد کرد.

پیروس G

خودروهای برتر تویوتا در نمایشگاه بازار تجهیزات ویژه

منبع: عصرایران 

 
 
کد خبر 62433

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha