کد خبر 62464
۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱
اعلان جنگ بنز به پورشه

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی مرسدس بنز اعلام کرد پیش نمایشی جدید از سوی این شرکت در راه است که با آن نوید آمدن یک محصول جدید چهار درب با تقویت AMG داده خواهد شد.

به گزارش «پرشین خودرو»، چند ماه پیش بود که شرکت خودروسازی مرسدس بنز به مناسبت سالگرد 50 سالگی AMG، گفت که در حال کار بر روی خودرویی اسپرت با تقویت AMG بوده که تا سال آینده میلادی معرفی می‌شود.

 

در آن زمان صحبتی از خصوصیات این خودرو نشده بود و همه گمان می‌کردند که مرسدس بنز می‌خواهد خودروی سوپر اسپرت "ویژن گرن توریسمو" را توسعه دهد، اما با اعلان جنگ مرسدس بنز به پورشه برای رقابت با خودروی چهار درب "پانامرا" به این نتیجه خواهیم رسید که مرسدس بنز قصد دارد خودرویی چهار درب اسپرت معرفی کند.
 

 

 

 

همراه با اعلام این خبر از سوی مرسدس بنز، صحبت‌ها و شایعاتی هم پیرامون این موضوع قوت گرفته است که برخی از آنان در نوع خود بسیار جالب است.

 

اولین شایعاتی که همراه با صحبت‌های مرسدس بنز منتشر شده، استفاده از خودروی اسپرت AMG GT برای پیش برد و توسعه این پروژه است، یعنی اینکه باید منتظر یک دستگاه مرسدس بنز AMG GT چهار درب با بدنه‌ای کشیده‌تر باشیم که بعید به نظر می‌رسد.

 

بخشی دیگر از شایعات هم مربوط به نام گذاری و تاریخ عرضه این محصول می‌شود. به گزارش وبسایت "اتوکار"، احتمالا این محصول با نام GT 4 شناخته خواهد شد که سال آینده میلادی به طور رسمی معرفی می‌شود و دو سال بعد از آن، یعنی در سال 2019 میلادی هم به بازار عرضه خواهد شد.

 

 

دیگر شایعات منتسب به محصول چهاردرب مرسدس بنز هم به بخش موتوری برمی‌گردد که گفته شده از پیشرانه 4 لیتری هشت سیلندر مرسدس بنز E63 جدید با قدرتی حدودا 603 اسب بخاری و سیستم انتقال قدرت 4MATIC سود می‌برد.
 

چیز دیگری هم که مرسدس بنز به آن اذعان داشته، استفاده از تکنولوژی اتومبیل‌های فرمول 1 در این خودرو و یا الگوبرداری از ویژگی‌های آنان خواهد بود که هنوز جزییات فنی آن ارائه نشده است و به محض انتشار، در اختیار شما قرار خواهد گرفت.


توجه: تصویر تزیینی بوده و تنها یک دستگاه مرسدس بنز AMG GT تبدیل به یک خودروی چهار درب شده است.

 

 

 

منبع خودروبانک

کد خبر 62464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha