کد خبر 62476
۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵
«سئات» و آینده ای مبهم در ایران

پرشین خودرو: گروه بازار

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، خودرویی به تازگی در رسانه ها مطرح شده است و همه از آن تعاریف زیادی می کنند که به واقع قابل تعریف نیز هست.


خودرویی بر خلاف آنچه گفته می شود اولین بار نیست که در بازار ایران حضور می یابد چراکه سال ها پیش نیز "سئات لئون" به بازار ایران آمد.


خودرویی زیبا و اسپرت که در آن زمان در میان جوانان سر و صدای زیادی به پا کرد و خریداران این خودرو با توجه به عدم واردات و همچنین خدمات پس از فروش نامعلومش معلوم نیست که در این سال ها چه کرده اند!


حال به تازگی شرکتی خود را نماینده انحصاری سئات در ایران معرفی می کند این شرکت از مدل لئون این برند رونمایی کرد و حتی در پیست آزادی نیز با حضور مردم و خبرنگاران اقدام به برگزاری تست کرده است!


اما به واقع نماینده سئات در ایران کیست؟ آیا این برند در ایران نمایندگی دارد یا خیر؟ چندی پیش معین موتور نیز مدعی داشتن نمایندگی سئات بود حالا اما کیهان موتور!


هر چه هست آینده شرکت هایی چون کیهان موتور کاملا مشخص است چراکه همانند برخی شرکت هایی که در سال های گذشته در این حوزه آمده و رفته اند پیش بینی می شود که خیلی زود هم رفتنی باشد!


در این بازار پر هیاهو و پر زرق و برق کسی به فکر خریدارن نیست و خدمات پس از فروش نیز اهمیتی ندارد و شرکتی همچون کیهان موتور نیز همانند شرکت هایی چون لوتوس، فامیلی موتور، راه و پل دیانا و بسیاری دیگر برای مدتی آمده و خیلی زود می روند و افرادی که خودروهای آنها را خریداری می کنند با ضرر و زیان زیادی دست و پنجه نرم خواهند کرد البته این در بد بینانه ترین حالت است و در خوش بینانه ترین حالت اگر نروند و حضور داشته باشند خودروهایی بدون خدمات پس از فروش و یا با حداقل خدمات را ارائه می دهند و خریدارانشان نیز خودروهایی خریده اند که در بازار اقبالی ندارند!


حال باید منتظر ماند و دید که چه به سر سئات و البته خریدارانش خواهد آمد؟!


 

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.
کد خبر 62476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha