حدود 3میلیون قطعه در انبار مدیران دپو شده است

پرشین خودرو: یکی از مشکلاتی که در سال های قبل برخی خریداران محصولات مدیران خودرو را با چالش جدی رو به رو کرد، نبود برخی از قطعات در نمایندگی ها و تعمیرگاه ه های این شرکت بود که درحال حاضر این مشکل مرتفع شده است.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، سردار توفیقی آذر مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو، با بیان این مطلب گفت: در حال حاضر توانسته ایم تامین قطعات و لوازم یدکی محصولات مدیران خودرو را تا 95 درصد نیاز عملیاتی کنیم.

 


وی ادامه داد: ما نمایندگانی داریم که توامان چند برند را نمایندگی می کنند و جالب این است که در این مدت ایشان هیچ شکایتی از کمبود قطعات محصولات ما ندارند و مدیران خودرو را در زمینه تامین قطعات سرآمد دیگر رقبا می دانند.

 

توفیقی آذر در مورد بازه زمانی ثبت سفارش طرف ایرانی و دریافت کالا از طرف چینی اظهار داشت: در گذشته این بازه زمانی 5 ماهه بود اما هم اکنون این بازه به 3 ماه تقلیل یافته است و هم اینک قطعات مورد نیاز در 70 روز به ایران تحویل می شود.

 

وی افزود: خوشبختانه هزینه ارسال سفارشات قطعات نیز مدیریت شده و بدیت ترتیب حاشیه سود شرکت افزایش یافته است.

 

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو در مورد میزان سرمایه گذاری شرکت در حوزه قطعات گفت: همین امروز که با شما صحبت می کنم چیزی در حدود 15 میلیون دلار قطعه در انبار مدیران خودرو وجود دارد و از نظر تعداد آیتم موجود نیز چیزی در حدود 14 هزار نوع قطعه موجود است و تقریبا 3 میلیون قطعه را در انبار های خود دپو کرده ایم.

 

وی از قصد مدیران خودرو برای ورود به عرصه علم و دانش خبر داد و افزود: برای اینکه خدمات خود را افزایش دهیم نیاز به افراد دانا و کاربلد داریم و برای تربیت این افراد قصد داریم دانشگاه علمی -کاربردی تاسیس کرده و نیروی خود را در این دانشگاه تربیت کنیم.

 

توفیقی آذر در پایان خاطرنشان کرد: یکی دیگر از برنامه های ما گسترش فروشگاه های تامین قطعات و لوازم یدکی است و در این رابطه تا پایان سال آینده در تمام مراکز استان، حداقل یک فروشگاه مجاز تامین لوازم و قطعات یدکی توسط شرکت مدیران خودرو تاسیس می شود.

 

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.
کد خبر 62494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
    1 0
    سلام ماشین ام وی ام315 دارم حدود چهار ماه میشه منتظر سنسور اكسیژن هستم تو نمایندگی خرم آباد. 95درصد تامین قطعه شما را سخت میشه پذیرفت