اختلاف 20درصدی قطعات اصلی و تقلبی محصولات مدیران در بازار

پرشین خودرو: برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان ایرانی با تجهیز شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو، گام اول را محکم برداشتیم و این مهم تا دستیابی به نتیجه نهایی ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، ژانگ گویی بینک مدیرعامل شرکت مدیران خودرو، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: مدیران خودرو قصد دارد خدمات پس از فروش را در کمترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت به مشتریان خود ارائه دهد.

وی که در جمع تیگو5 سواران سخن می گفت، ادامه داد: هر خودرویی که از طریق مدیران خودرو ارائه می شود باید دارای بهترین خدمات پس از فروش و پایدارترین سیستم تامین قطعه و لوازم یدکی باشد.

مدیرعامل چینی مدیران خودرو با اشاره به سرمایه گذاری میلیاردی این شرکت در بخش خدمات پس از فروش، تصریح کرد: در حال حاضر یکی از بهترین شرکت های خودروسازی ایران در حوزه خدمات پس از فروش هستیم و برنامه ای تدوین کرده ایم تا این مهم ادامه دار باشد.

وی از دغدغه تامین قطعات خودروهای چینی به عنوان یک تبلیغ منفی برای این خودروها یاد کرد و افزود: برای از بین بردن این دغدغه، سرمایه گذاری عظیمی صورت گرفت و انباری بزرگ برای دپوی قطعات ساخته شد که در نوع خود بی نظیر است و همه این کارها برای کاهش زمان حضور خودرو مشتریان مدیران خودرو در تعمیرگاه ها صورت گرفته است.

ژانگ خاطرنشان کرد: از ابتدای فعالیت در ایران با ایجاد یک شرکت مستقل در بحث خدمات پس از فروش، به دنبال ارائه بهترین شکل خدمات بودیم و مطمئن باشید در برنامه های ما استانداردسازی خدمات در اولویت قرار دارد.

وی در مورد سطح توقعات مشتریان ایرانی از خودروهای چینی گفت: ما به دنبال ارائه خدمات منطبق با خواسته ایرانیان هستیم از این رو تنها به استانداردهای جهانی توجه نمی کنیم و نیم نگاهی نیز به توقعات مشتریان ایرانی خود داریم.

مدیرعامل مدیران خودرو تاکید کرد: نمایندگی های خود را به روز خواهیم کرد و استاندارد سازی این مراکز آغاز شده است همچنین قصد داریم تعداد خودروهای امداد خود را افزایش داده تا دیگر هیچ خودروی تولیدی ما در را نماند.

وی در مورد صادرات محصولات مدیران خودرو نیز گفت: ایران می تواند یک هاب منطقه ای برای تولید و صادرات خودرو باشد زیرا از زیرساخت های مناسبی در صنعت و انرژی بهره مند بوده و همسایگان ایران نیز هنوز امکانات صنعتی، فنی و زیرساختی خوبی ندارند بنابراین ما به دنبال تولید ارزان تر محصولات خود در ایران هستیم تا بتوانیم از این موقعیت صادراتی استفاده کنیم.

ژانگ در مورد داخلی سازی محصولات چری در ایران گفت: در حال حاضر تنها 20 درصد از قطعات ما توسط قطعه سازان ایرانی تامین می شود اما بر اساس برنامه ریزی انجام شده تا 5 ماه آینده این داخلی سازی به 32 درصد افزایش خواهد یافت و این تازه اول راه مدیران خودرو برای داخلی سازی محصولاتش است.

وی در مورد وجود قطعات تقلبی در بازار و گرفتار شدن مردم در این مورد اظهار داشت: قطعات قلابی در بازار 20 درصد ارزان تر از قطعه اصلی هستند و این تفاوت قیمت نیز به دلیل تغییر در محاسبه قیمت ارز برای واردات قطعات است اما بی شک خرید قطعه اصل حتی با قیمتی بالاتر به نفع مردم بوده زیرا در خودروی خود از قطعات تقلبی استفاده نکرده و جان خود و خانواده اش را به خطر نمی اندازند.

مدیر عامل چینی مدیران خودرو افزود: در بازار ایران به دنبال عرضه خودروهای جدید و استاندرد سازی سازمان خدمات پس از فروش خود هستیم و همچنین محلی را برای فروش خودروهای دست دوم نیز مشخص کرده ایم تا مردم از این امکان نیز بهره مند شوند.

وی اشباع بازار قطعات را اولین گام مدیران خودر برای مقابله با بازار سیاه قطعات عنوان کرد و افزود: در گام بعدی قیمت قطعات را در وبسایت خود قرار دادیم تا در معرض دید مردم باشد و در آخر نیز فروشگاه های قطعات خودروهای خود را گسترش خواهیم داد تا دیگر مردم دغدغه ای به نام تامین قطعه اصل نداشته باشند.



 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.
کد خبر 62551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha