قدرت استون مارتین را بر روی آب تجربه کنید+تصاویر

پرشین خودرو: AM37، نام پروژه‌ای متفاوت از سوی کمپانی خودروسازی استون مارتین است که می‌خواهد با آن سطح دریا و اقیانوس‌ها را تصاحب کند و قدرت خود را به دوست داران قایق‌های تندرو بچشاند.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، همانطور که گفتیم، محصول جدید استون مارتین با نام AM37 در واقع مربوط به یک قایق تندرو می‌شود که چندی پیش در سواحل موناکو و در جریان برگزاری یک نمایشگاه مرتبط با لوازم دریایی و قایق‌های تندرو معرفی شده است.



البته

 

استون مارتین به تنهایی قادر به تولید یک قایق تندرو آن هم به ظرافت AM37 نخواهد بود، به همین دلیل کار را به کاردان سپرده و شرکت قایق سازی "Quintessence Yachts" را به طور مستقیم در پیشبرد این پروژه دخیل کرده‌ است.

 


با سرمایه گذاری و همکاری این دو کمپانی با یکدیگر، خروجی کار تبدیل به یک قایق 11.2 متری شده است که در بهترین حالت ممکن و داشتن قدرتمندترین پیشرانه موجود، می‌تواند حتی به سرعت 50 گره دریایی هم دست پیدا کند که در علم دریانوردی عدد بسیار خوب و بالایی تلقی می‌شود.

 


پیشرانه‌های بکار رفته بر روی این قایق هم به ترتیب شامل موتورهای دیزلی 370 اسب بخاری دوقلو، موتورهای بنزینی 430 اسب بخاری دوقلو و در نهایت موتورهای بنزینی 520 اسب بخاری دوقلو می‌شود.

 

 

 


برای شکل گیری این قایق تندرو هم طراحان به سراغ الیاف فیبرکربنی و چوب‌های ضد رطوبت رفته‌اند تا هم بدنه‌ای سبک وزن برای AM37 ساخته باشند و هم سطح لاکچری و ظرافت محصولات چهارچرخ استون مارتین را به ارث برده باشد.
 

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.
کد خبر 62554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha