کد خبر 62555
۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۰
آئودی به طرح اشتراک گذاری خودروها خواهدپیوست

پرشین خودر: خودروسازان با مشاهده‌ی موفقیت در اجرای طرح اشتراک‌گذاری خودرو، به سوی این برنامه حرکت می‌کنند.

به گزارش «پرشین خودرو»، خودروسازان برای اینکه از قافله عقب نمانند، به طرح اشتراک‌گذاری خودروها خواهند پیوست، از جمله‌ی این شرکت‌ها می‌توان به بی‌ام‌و، فورد و جنرال‌موتورز اشاره کرد و حالا نوبت به پیوستن آئودی رسیده است.

شرکت آئودی برای اینکه مانند سایر خودروسازانی که به این طرح پیوسته‌اند عمل کند، باید ناوگان خود را از طریق سامانه‌ای برای مردم مشخص و قابل دسترس کند. آئودی از خودروی A4s خود در این برنامه‌ی اشتراک گذاری استفاده می‌کند و قرار بر این است که آزمایش‌های اولیه در کارولینای شمالی و شهر دورهام انجام پذیرد. هدف آئودی این است که در سال ۲۰۱۷ این پروژه را در سراسر کشور عملی کند. مشتریان سیستم اشتراک‌گذاری خودرو به کمک برنامه‌ی این سیستم می‌توانند از خودروهای شرکت یاد شده استفاده کنند. هنوز مبلغی برای ارائه‌ی خدمات به مشتریان در نظر گرفته نشده ولی موضوعی که مشخص است، این است که هزینه‌های دریافتی به مدت زمان استفاده از این خودروها بستگی دارد و نه به مسافت پیموده شده‌ی آن‌ها. 

آئودی

این خودروها به سیستم رانندگی خودکار مجهز هستند و برای حضور در آمریکا، آزمایش‌های خود را در کارولینای شمالی سپری خواهد کرد. آئودی این شانس را دارد که به وسیله اشتراک‌گذاری خودروهای خود از حس رقابت مشتریان در این طرح بهره‌مند شود. در اجرایی شدن این طرح، ۷۰۰ نفر از ۲۰۰ شرکت همکاری می‌کنند.

آئودی

این اولین فعالیت آئودی در اشترک‌گذاری خودرو نیست. این شرکت قبلا نیز با خودروهایی که به سیلورکار معروف بودند سیستمی مشابه سیستم اشتراک‌گذاری خودروی امروزی را با صرف هزینه‌ی بالا انجام داده است. بنا به تقاضاهایی که در سانفرانسیسکو در ارتباط با نیاز به اشتراک‌گذاری خودرو شده بود، آئودی تصمیم به عملی کردن آن کرد و مشترکان می‌توانستند پس از استفاده از خودروی مورد نظر، آن را رها کنند. 

 

 
منبع: زومیت

 

کد خبر 62555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha